  • 1. Data: 2003-04-14 12:21:05
    Temat: Mimo zmian, stare oprocentowanie w mBanku
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu 7 kwietnia 2003 na stronie mBanku pojawiła się informacja (dla mnie
    szokująca), że oprocentowanie złotowych kredytów hipotecznych w planach
    finansowych od dnia 8 kwietnia 2003 będzie wahać się w przedziale 5,95% -
    9,95%.
    Minął prawie tydzień i w dalszym ciągu kalkulator kredytowy

    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/mplan/formularz.pl

    dla dość standardowego kredytu pokazuje 9,75%. Z kolei dla super klienta
    oprocentowanie to wynosi 8,95% (mniejszego nie umiałem znależć - nie podaje
    szczegółowych danych bo są astronomiczne).

    Jest teraz poniedziałek godzina 14:15. Jak mam to rozumieć. Czy mbank KŁAMAŁ,
    czy też jeszcze (po tygodniu ) nie zmienili kalkulatora.

    Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Może ktoś wejdzie na podaną wyżej stronę i sam sprawdzi. Interesują mnie
    takie parametry klienta dla których oprocentowanie jest nizsze niż np. 7%.

  • 2. Data: 2003-04-14 12:45:06
    Temat: Re: Mimo zmian, stare oprocentowanie w mBanku
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > 9,95%.
    > Minął prawie tydzień i w dalszym ciągu kalkulator kredytowy

    Litości. Skończ już spamować codziennie tymi samymi treściami.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-04-14 12:58:09
    Od: t...@p...onet.pl

    > Litości. Skończ już spamować codziennie tymi samymi treściami.

    Będę "spamował" tak długo aż sprawa się wyjaśni i niezależnie od tego czy to
    się Tobie podoba czy nie. Nie można bezkarnie wprowadzać w bład ludzi pisząc
    5,95% - 9,95% a w rzeczywistości około 9%. Może jedank tydzień to za mało czasu
    dla mBanku aby zmienić kalkulator. Jeszcze poczekam. Tensor1.

  • 4. Data: 2003-04-14 15:02:43
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

> [...]
    czasu
    > dla mBanku aby zmienić kalkulator. Jeszcze poczekam. Tensor1.

    Zamiast oisac na grupe napisz do Rzeczpospolitej.
    Jezeli wydrukuja to pewnie na nastepny dzien kalkulator bedzie dzialal
    dobrze;)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2003-04-14 15:13:15
    Od: t...@p...onet.pl

    > Zamiast oisac na grupe napisz do Rzeczpospolitej.
    > Jezeli wydrukuja to pewnie na nastepny dzien kalkulator bedzie dzialal
> [...]

    Pracownicy mbanku czytają i piszą na tą grupę. Tego jestem pewien i za to mają
    u mnie plus. Tensor1.

  • 6. Data: 2003-04-14 15:39:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Pracownicy mbanku czytają i piszą na tą grupę. Tego jestem pewien i
    > za to mają u mnie plus. Tensor1.

    Ja proponuje - napisz do Szymona Midery - bardzo mily i fachowiec przy
    tym.
    Przy okazji napisz do KB - zobacz czy ci odpisza ;)

  • 7. Data: 2003-04-14 15:54:17
    Od: t...@p...onet.pl

    > Ja proponuje - napisz do Szymona Midery - bardzo mily i fachowiec przy
    > tym.
    > Przy okazji napisz do KB - zobacz czy ci odpisza ;)

    Z KB na pewno nie odpiszą. Nie ma to jednak nic do rzeczy. Czy uważasz za
    normalne, że przez tydzień nie zmienili. A może zmienili tylko różnica jest
    marginalna!!! Pozdrowienia Tensor1.

  • 8. Data: 2003-04-14 16:28:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Z KB na pewno nie odpiszą. Nie ma to jednak nic do rzeczy. Czy
    > uważasz za normalne, że przez tydzień nie zmienili. A może zmienili
    > tylko różnica jest marginalna!!! Pozdrowienia Tensor1.

    No wiec wlasnie napisz i sie zapytaj i zobacz co Ci odpowiedza :)
    A ze tak zmienaja - to juz hehehe normalka (nie tylko u nich)

  • 9. Data: 2003-04-14 17:12:28
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Amra napisal:

    > No wiec wlasnie napisz i sie zapytaj i zobacz co Ci odpowiedza :)
    > A ze tak zmienaja - to juz hehehe normalka (nie tylko u nich)

    Jak juz tak piszecie do tych bankow, to moze poprosicie aby przy
    okazji ktos dokonal zmian natury geograficzno-historycznej, np tu:
    http://www.kredytbank.pl/BinaryServlet?unid=3EDEA_po
    morskie&icon=false
    albo tu (adres Auchan w B-B):
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/bankomaty/index