  • 21. Data: 2009-08-05 15:06:30
    Temat: Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Sie, 10:54, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:

    > Z naszej strony staramy się reagować w sytuacjach gdy Klient
    > sygnalizuje że gdzieś "coś" nie zadziałało
    > Gwarantuję, że nie rzucam się na każdą reklamację :)
    > Takie sygnały są dla nas istotne i staramy się je eliminować

    I jest to jak najbardziej chwalebne. Mnie zastanawia tylko koniecznosc
    istnienia "grupy do zadan specjalnych" przeczesujacej fora i
    eliminujacej problemy, z ktorymi standardowo powinni radzic sobie
    pracownicy call center / back office.

    To nie dowod wyjatkowej troski banku o klientow, tylko raczej
    swiadectwo jakosci pracy wyzej wymienionych.

  • 22. Data: 2009-08-05 15:54:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > To nie dowod wyjatkowej troski banku o klientow, tylko raczej
    > swiadectwo jakosci pracy wyzej wymienionych.

    Dodajmy - jakości mizernej, w większości przypadków.

  • 23. Data: 2009-08-05 17:06:15
    Od: k...@o...pl

    jaka szkoda że banki nie podlegają podobnemu rygorowi
    co firmy telekomunikacyjne (brak odpowiedzi w 30 dni
    równa się pozytywnemu rozpatrzeniu reklamacji).