  • 1. Data: 2005-10-30 18:40:17
    Temat: Minimalna kwota transakcji kartą
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Do tej pory myślałem, że minimalne kwoty przy płatności kartą to fanaberie
    sklepów.

    http://www.ecard.pl/czywiesz.php
    Minimalna kwota transakcji kartą w systemie eCard wynosi 5 zł.

  • 2. Data: 2005-10-30 18:56:24
    Temat: Re: Minimalna kwota transakcji kartą
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "PB" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Do tej pory myślałem, że minimalne kwoty przy płatności kartą to fanaberie
    > sklepów.
    >
    > http://www.ecard.pl/czywiesz.php
    > Minimalna kwota transakcji kartą w systemie eCard wynosi 5 zł.

    Tak było zawsze, ale 5 zł to limit najwyższy. Najczęściej jest to 1 zł.

    Dawid

  • 3. Data: 2005-10-30 20:36:21
    Od: "Piotr N." <n...@U...pl>

    > Tak było zawsze, ale 5 zł to limit najwyższy. Najczęściej jest to 1 zł.

    Dokładnie.
    http://www.kartyonline.net/ciek.php?id=4

    Dla nieklikających:
    PolCard - minimalna kwota to 1,01 [slip]
    CKC-Centrum Kart - minimalna kwota to 2,01 [slip]
    BZWBK - minimalna kwota to 5,00 [slip]
    eService - minimalna kwota to 1,00
    CitiBank - minimalna kwota to 1,01 [slip]

    Pozdrawiam,