  • 11. Data: 2009-04-23 11:33:37
    Temat: Re: Minimalna wpłata gotówkowa - GETIN
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 23 kwi 2009 o 13:19 GMT, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > W godzinach, w których pisałem pierwszego posta info już nie pracowała.

    i wtych godzinach chciales isc tez do banku wplacic pieniadze?

    > I co w związku z tym? Nie należy pytać bo tobie to przeszkadza?

    dlaczego twierdzisz ze przeszkadza? raczej smieszy, bo ja jak chce uzyskac
    kompetentej informacji, to pytam u zrodla a nie w miejscu gdzie kazdy moze
    dac inna odpowiedz i nie wiadomo komu wiezyc...

    > Trolujesz chłopcze.

    mozesz myslec i pisac co tylko sobie zazyczysz :)
    nawet jak najdzie Cie ochota to mozesz spytac na grupie jaka jest
    temperatura na dworzu jezeli jestes zbyt leniwy aby spojrzec na termometr.

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 12. Data: 2009-04-23 19:21:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Panowie, wyluzujcie...już głupsze pytania pojawiały się na grupie.
    Praktycznie w każdej sytuacji można zadzwonić i zapytać, a na grupie
    czasem mamy ciekawą dyskusję.

    Moja zasada jest taka, jak pytanie epatuje na kilometr głupotą to je
    zlewam, a jak dotyka jakiegoś ciekawego problemu to przecież można się
    nad nim pokłonić.

    Udanego wieczora życzę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-04-23 20:41:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:gsqf44$ldu$1@opal.icpnet.pl

    > Panowie, wyluzujcie...już głupsze pytania pojawiały się na grupie.

    Mi ktoś kiedyś powiedział, że nie ma głupich pytań, są natomiast głupie
    odpowiedzi.
    Patrząc zaś na twórczość co poniektórych chyba jest to prawdą...

    > Praktycznie w każdej sytuacji można zadzwonić i zapytać, a na grupie
    > czasem mamy ciekawą dyskusję.

    Ta grupa to jedna z niewielu grup, gdzie toczą się ciekawe dyskusje i to
    jest piękne :)

    > Moja zasada jest taka, jak pytanie epatuje na kilometr głupotą to je
    > zlewam, a jak dotyka jakiegoś ciekawego problemu to przecież można się
    > nad nim pokłonić.

    Rozumiem Robercie, że jeżeli zabrałeś głos w dyskusji to oznacza, że pytanie
    o minimalną wpłatę na konto w Getinie na kilometr głupotą nie trąciło ;)
    (jednak na 700 metrów już tak he he - no ale z drugiej strony ja już taki
    jestem, że czasami bardziej wierzę ludziom z grupy niż pracownikom
    infolinii).

    > Udanego wieczora życzę ;-)

    Dziękuję! Mój jest udany. Mam nadzieję, że u reszty towarzystwa jest
    podobnie :)

  • 14. Data: 2009-04-23 21:06:38
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 23 Apr 2009 09:05:00 +0200, Valdi.Pavlack wrote:
    > Rozumie, że w getinie.

    Zgadza sie. Jedyna minimalna kwota, jaka znam jest 10 zl (ale to we
    wplatomatach mBanku - nie przyjmuja bilonu ;-).

    > Ja tak samo, ale czasami są takie sytuacje, że trzeba wpłacić coś na konto w
    > postaci gotókowej - i nie chodzi o żadne przekręty, żeby była jasność ;)

    Dokladnie ta sama czynnosc wykonuje przed oplaceniem rachunkow ;-) Niestety
    nie odnotowuje innych wplywow na konto.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 15. Data: 2009-04-23 21:14:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "astro" news:gsqlcl$i9d$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Zgadza sie. Jedyna minimalna kwota, jaka znam jest 10 zl (ale to we
    > wplatomatach mBanku - nie przyjmuja bilonu ;-).

    I że by było śmieszniej niektóre wpłatomaty mBanku/Multibanku nie za bardzo
    są zaprzyjaźnione z tym nominałem.
    Kilka dni temu wypłacałem pieniądze z bankomatu euronetu znajdującego się w
    placówce Multibanku. Obok stał sobie dumny wpłatomat z doklejoną kartką, na
    której znajdowała się informacja, że wpłata banknotów o nominale 10 zł grozi
    zacięciem się wpłatomatu :) Inne nominały wpłatomat chętnie przyjmuje :)

    PS. Prawie jak wpłatomat. Prawie jak bank. - Witamy w "dzieciach" BRE :)