  • 1. Data: 2011-01-06 14:12:38
    Temat: Mistrzowskie w Polbanku chyba się nie przyjęło
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wczoraj moja dziewczyna robiła migrację z mistrzowskiego do pomagającego
    i Pani powiedziała jej, że już ma dosyć, bo jest ósmą osobą z rzędu,
    która robi to samo. Ciekawe jak to się rysuje w skali całego kraju.

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-01-06 14:25:40
    Od: g...@o...pl

    > Wczoraj moja dziewczyna robiła migrację z mistrzowskiego do pomagającego
    > i Pani powiedziała jej, że już ma dosyć, bo jest ósmą osobą z rzędu,
    > która robi to samo. Ciekawe jak to się rysuje w skali całego kraju.

    Zdaje się, że mają dużo roboty z zamykaniem mistrzowskich, sam wczoraj zamykałem
    i klientka obok też.

  • 3. Data: 2011-01-06 19:32:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zdaje się, że mają dużo roboty z zamykaniem mistrzowskich, sam wczoraj zamykałem
    > i klientka obok też.

    o tym samym kilka postów wyżej pisałem, ludzie masowo rezygnują z
    mistrzowskiego, widać bank tego nie przewidział i pracownicy oddziałów
    mają mnóstwo roboty ;-/

    gdyby nie było tej opłaty za konto to tematu by nie było, ale bank
    okazał się zbyt pazerny

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-01-07 15:48:57
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 6 Sty, 20:32, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > gdyby nie by o tej op aty za konto to tematu by nie by o, ale bank
    > okaza si zbyt pazerny

    Mi by "wystarczyło", że jak nie ma karty to nie ma opłaty, albo jak
    jest kredytowa to też nie ma.
    No ale z opłaty zwolnili tylko posiadaczy kredytów hipotecznych...