  • 1. Data: 2002-05-07 06:38:19
    Temat: Mniej oszczędzamy
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    http://info.onet.pl/489391,10,item.html

    za onetem :
    "Spadek skłonności do oszczędzania, choć dokładnie jeszcze nie obliczony
    jest jednak faktem - twierdzą z niepokojem bankowcy. Tendencja ta - ich
    zdaniem - to skutek opodatkowania bankowych odsetek i spadek stóp
    procentowych."

  • 2. Data: 2002-05-07 10:00:37
    Temat: Re: Mniej oszczędzamy
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Luzak,

    Tuesday, May 07, 2002, 8:38:19 AM, you wrote:

    L> http://info.onet.pl/489391,10,item.html

    L> za onetem :
    L> "Spadek skłonno?ci do oszczędzania, choć dokładnie jeszcze nie obliczony
    L> jest jednak faktem - twierdz? z niepokojem bankowcy. Tendencja ta - ich
    L> zdaniem - to skutek opodatkowania bankowych odsetek i spadek stóp
    L> procentowych."

    Nie wiem czemu z niepokojem, przeciez o to od kiku miesiecy chodzi
    zebysmy znowu zaczeli zyc wg powiedzenia "zastaw sie a postaw sie",
    zwlaszcza ze zblizaja sie komunie.
    Pzdr

    --
    Best regards,