  • 1. Data: 2009-07-30 13:26:44
    Temat: Modus Operandi
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Podczas jednej z marcowych sesji Rady Powiatu Skarżyska radny Tomasz
    Kędzierski, sekretarz skarżyskich powiatowych struktur Platformy
    Obywatelskiej, zadzwonił na policję z informacją, że samorządowiec Jacek
    Jeżyk z Prawa i Sprawiedliwości jest pijany. Potem udawał zdziwionego
    twierdząc, iż nie wie skąd na miejscu wzięła się policja
> [...]
    > Jeżyk z Prawa i Sprawiedliwości jest pijany. Potem udawał zdziwionego
    > twierdząc, iż nie wie skąd na miejscu wzięła się policja

    poszukaj większych bredni, ta jest zbyt mała IMO

  • 5. Data: 2009-07-30 14:24:33
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > poszukaj większych bredni, ta jest zbyt mała IMO

    Witaj Skippy. Już się martwiłem, że zbankrutowałeś :)

  • 6. Data: 2009-07-30 15:04:01
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Witaj Skippy. Już się martwiłem, że zbankrutowałeś :)

    Ano witaj:)

    He he he to bym siedział tu i pisał jakieś brednie z rozpaczy:)
    Są wakacje po prostu, Jerzy

    Co do zbankrutowania to ogólnie, jak na razie, 3 razy i więcej już nie mam
    zamiaru:)))

    Co do kablowania to jednak casus Kwaczyńskiego, Kurtyki i Przewoźnika jest
    znacznie lepszy:)