  • 1. Data: 2004-11-23 10:14:52
    Temat: Moja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w INTELIGO
    Od: SID <s...@g...pl>

    Moja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w INTELIGO

    Zagadka - w jakim tempie przysyłają karty haseł jednorazowych ?

    Odpowiedź: co 2 tygodnie po 1 karcie z 38 hasłami
    Aktualnie mam prawie 400 subkont na które są księgowane wplaty od klientów.

    Od kilku miesięcy próbujemy zdefiniować zlecenia dla każdego subkonta.
    Niestety klientów przybywa szybciej niż haseł

    W INTELIGO mają to w d... - dzwoniłem, prosiłem o wysyłkę większej
    ilości kart, chciałem płacić za wysyłkę kart z hasłami prorytetem -
    zawsze jedna odpowiedź - NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI.

    NIE POLECAM ICH ŻADNEJ FIRMIE.

    Mamy rówież konto w Multibanku - niestety tam na razie nie mają subkont,
    ale załatwienie czegokolwiek nigdy nie trwało dłużej niż 2h - karty
    kodów przesyłają w ciągu 2 dni lub wydają od ręki w oddziale banku w
    ilości do 5 szt na każdej 50 haseł jednorazowych.

    Nie zakładajcie kont w INTELIGO może to ich czegoś nauczy.

    Wiesław Radka

  • 2. Data: 2004-11-23 10:33:19
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cnv2il$ed7$...@i...gazeta.pl,
    SID <s...@g...pl>:

    > Od kilku miesięcy próbujemy zdefiniować zlecenia dla każdego subkonta.
    > Niestety klientów przybywa szybciej niż haseł

    Moze sie da zdefiniowac telefonicznie bez hasel?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-11-23 13:39:38
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Zagadka - w jakim tempie przysyłają karty haseł jednorazowych ?

    no tak,
    tokeny sa jednak fajniejsze :)

  • 4. Data: 2004-11-23 13:49:35
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Nie zakładajcie kont w INTELIGO może to ich czegoś nauczy.

    A moze warto bylo wczesniej sie zorientowac co i jak?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2004-11-23 13:51:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    SID <s...@g...pl> wrote:
    > Moja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w
    > INTELIGO

    Twoja firma chciala oszczedzic. Nie latwiej bylo pojsc do duzego banku,
    ktory ci nieograniczona liczbe trakich kont z mozliwoscia otwierania przez
    home-banking oferuje?
    Fakt, ze nie kosztowaloby cie to wtedy 4 zl miesiecznie, tylko pare razy
    wiecej, no ale coz.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 6. Data: 2004-11-23 13:54:01
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "SID" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Od kilku miesięcy próbujemy zdefiniować zlecenia dla każdego subkonta.
    > Niestety klientów przybywa szybciej niż haseł

    Taka duza firma i nie moze odzalowac 0,99zl/klienta JEDNORAZOWEJ oplaty za
    ustanowienie platnosci?
    Straszne z was kutwy...;-)

    > NIE POLECAM ICH ŻADNEJ FIRMIE.

    kazdej firmie polecam myslacych pracownikow...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-11-23 19:34:39
    Od: SID <s...@g...pl>

    Slawek Kos wrote:
> [...]
    > ustanowienie platnosci?
    > Straszne z was kutwy...;-)

    > kazdej firmie polecam myslacych pracownikow...

    Dziękuję za porady - dominuje wątek "klient jest dla banku"

    Owszem błąd, że nie sprawdziliśmy ile haseł dają jednorazowo, ale po
    doświadczeniach z Multibankiem nawet przez myśl nie przeszło, że dla
    firm może być taki nędzny limit haseł jednorazowych i takie ograniczenia
    w ich dostępności.

    A konta te służą do klasyfikacji abonamentów za Internet więc
    jednostkowy koszt obsługi jest jednak istotny gdyż księgowane są
    relatywnie niewielkie kwoty od wielu klientów.

    Wiesiek Radka

  • 8. Data: 2004-11-23 22:37:28
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    SID wrote:

> [...]
    > jednostkowy koszt obsługi jest jednak istotny gdyż księgowane są
    > relatywnie niewielkie kwoty od wielu klientów.

    no jak sie podchodzi w biznesie z zalozeniem ze : "po
    doświadczeniach z Multibankiem nawet przez myśl nie przeszło" to ja
    gratuluje ;-)

    co do stwierdzenia czy klient dla banku czy bank dla klienta, to ty
    chcialbys, zeby kazdy bank skoro laskawie sobie zalozyles w nim konto od
    razy zmienial swoje procedury, zalozenia itd, tylko dlatego ze tobie cos
    nieodpowiada?? no niestety, jak wiadomo jezeli cos jest do wszystkioego
    to jest do niczego. Taksamo z bankami, nie da sie uszczesliwic kazdego i
    wyjsc naprzeciw kazdego potrzebom.

    rada prosta : zmien bank.

    --

    GideoN.

  • 9. Data: 2004-11-23 22:41:28
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > jednostkowy koszt obsługi jest jednak istotny gdyż księgowane są
    > relatywnie niewielkie kwoty od wielu klientów.

    a wlasnie:
    jak firmy typu era, idea, plus, tpsa radza sobie
    z takim problemem?
    tam tez kazdy klient ma osobne konto?

  • 10. Data: 2004-11-23 22:53:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Q <o...@g...gov.pl> wrote:
    > tam tez kazdy klient ma osobne konto?

    tak mna swoje wlasne subkonto. Ale to juz inna bajka