  • 1. Data: 2010-10-26 19:45:29
    Temat: Moja wlasna struktura....
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    banki wymyślają rózne cuda, a przecież można samemu coś takiego wymyślić:
    http://www.goldenline.pl/forum/2015328/lokaty-strukt
    uryzowane/s/1#37556452

    co o tym sądzicie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-10-26 22:12:15
    Temat: Re: Moja wlasna struktura....
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2010-10-26 21:45, RobertS pisze:
    > banki wymyślają rózne cuda, a przecież można samemu coś takiego wymyślić:
    > http://www.goldenline.pl/forum/2015328/lokaty-strukt
    uryzowane/s/1#37556452

    > co o tym sądzicie?

    nic tylko sprzedawać :-)
    a jak wygrasz - chłopie, chyba się mógłbyś podzielić z klientem 10%
    zyskiem z wygranej, nie? ;-)

    Sierp

  • 3. Data: 2010-10-27 06:45:24
    Od: Bogusław Faja <z...@z...net>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 21:45:29 +0200, RobertS napisał(a):

    > banki wymyślają rózne cuda, a przecież można samemu coś takiego wymyślić:
    > http://www.goldenline.pl/forum/2015328/lokaty-strukt
    uryzowane/s/1#37556452

    > co o tym sądzicie?

    Pozwolę sobie nieskromnie swój link podrzucić:

    http://tiny.pl/hwg4m

    Sytuacja miała ciąg dalszy - jeszcze nieopisany. W skrócie:

    140 -> 48 -> 12 -> 3 -> 0.

    Nie polecam :-)

    pozdrawiam,
    --
    Kalkulator lokat: http://lepszalokata.pl/

  • 4. Data: 2010-10-27 07:44:38
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 27 Oct 2010 08:45:24 +0200, Bogusław Faja <z...@z...net>
    wrote:

    uryzowane/s/1#37556452

    >Pozwolę sobie nieskromnie swój link podrzucić:
    >
    >http://tiny.pl/hwg4m

    "wynik był dość słaby: na 75 zakładów tylko w 2 przypadkach udało się
    trafić trójkę, czyli wynik 2 x 20 PLN wygranej. Baaaaaaaardzo słabo"

    Czy baaardzo?
    Z ceny losu 20% na wstępie idzie na podatek, połowa pozostałej części
    na stadiony i jeszcze potem 10% jeśli wygrana przekracza ileś-tam.

    "skoro ludzie potrafią wygrywać i mieć z tego ,,dodatkową" pensję, to
    jakaś logika musi tym rządzić"

    Logika? IMHO "urban legend".

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2010-10-27 07:57:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]

    > na stadiony i jeszcze potem 10% jeśli wygrana przekracza ileś-tam.
    >
    > "skoro ludzie potrafią wygrywać i mieć z tego ,,dodatkową" pensję, to

    ale cieszy chociaż fakt, że żadnemu doradcy nie nabijałbym kieszeni
    prowizjami, jak nic nie trafię to "gwarantowana kwota" do mnie wróci ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-10-27 07:57:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-10-28 08:08:37
    Od: Bogusław Faja <z...@i...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 09:44:38 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

> [...]
    > Z ceny losu 20% na wstępie idzie na podatek, połowa pozostałej części
    > na stadiony i jeszcze potem 10% jeśli wygrana przekracza ileś-tam.

    Patrząc na ilość zainwestowanej gotówki spodziewałem się lepszych efektów
    :-) Liczyłem, że przy takiej ilości zakładów na jedno losowanie uda się
    trafić więcej.

    > "skoro ludzie potrafią wygrywać i mieć z tego ,,dodatkową" pensję, to
    > jakaś logika musi tym rządzić"
    >
    > Logika? IMHO "urban legend".

    A jednak Totalizator ma możliwość umieszczenia osób na czarnej liście, z
    którymi nie zamierza grać. Coś musi w tym być.

    Albo... albo wierzą w nadprzyrodzone skłonności niektórych osób do
    wygrywania?

    --
    Kalkulator lokat: http://lepszalokata.pl/

  • 8. Data: 2010-10-28 08:16:00
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 28 Oct 2010 10:08:37 +0200, Bogusław Faja <z...@i...pl>
    wrote:

    >A jednak Totalizator ma możliwość umieszczenia osób na czarnej liście, z
    >którymi nie zamierza graś. Coś musi w tym być.

    Hmmm, możesz wskazać jakieś źródło tej informacji, przepis? Jak
    miałoby to w praktyce wyglądać? Nie przypominam sobie, żebym
    kiedykolwiek był legitymowany przy zawieraniu zakładów (ale faktycznie
    na mnie TS zarabia :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2010-10-29 07:50:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Bogusław Faja <z...@i...pl> writes:

> [...]

    Przeciez to oczywiste z matematycznego punktu widzenia.

    > A jednak Totalizator ma możliwość umieszczenia osób na czarnej liście, z
    > którymi nie zamierza grać. Coś musi w tym być.

    Nie wiem jak mieliby to robic. Ale nie przejmuj sie, nie maja zadnego
    powodu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2010-10-29 08:14:36
    Od: Bogusław Faja <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 10:16:00 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

> [...]
    > miałoby to w praktyce wyglądać? Nie przypominam sobie, żebym
    > kiedykolwiek był legitymowany przy zawieraniu zakładów (ale faktycznie

    Wielokrotnie od różnych osób to słyszałem. Pokusiłbym się nawet o
    stwierdzenie, że któryś z artykułów o tym wspominał: o grupie
    studentów/naukowców z bodajże Uniwersytetu Warszawskiego, z którymi
    Totalizator nie zawiera zakładów.

    W regulaminach gier cisza na ten temat, wieczorem poszukam więcej, jakbym
    coś znalazł dam znać.

    pozdrawiam,
    --
    Optymalizacja lokat: http://lepszalokata.pl