  • 1. Data: 2009-11-18 10:22:08
    Temat: Monitory projekcyjne w salonach
    Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    mam takie pytanko:
    czy ktoś spotkał się w innych bankach (lub innych usługach finansowych, np. u
    ubezpieczycieli) z monitorami projekcyjnymi w salonie tak jak to ma Alior
    Bank, czy Finamo? Kojarzy ktoś z Was co jest na nich zazwyczaj wyświetlane?
    Robię krótkie badania na zajęcia na UW stąd bardzo byłbym wdzięczny za
    odpowiedź...

  • 2. Data: 2009-11-18 11:00:43
    Temat: Re: Monitory projekcyjne w salonach
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    e...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    > Robię krótkie badania na zajęcia na UW stąd bardzo byłbym wdzięczny za

    w BZWBK takie są, wyświetlają różne rzeczy, ostatnio widziałem kartę Payback

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-11-18 12:32:37
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:he0k4t$ujc$1@opal.icpnet.pl

    > w BZWBK takie są, wyświetlają różne rzeczy, ostatnio widziałem kartę
    Payback

    W oddziale BZ WBK, w którym byłem ostatnio na przemian leciały kursy walut
    (mimo, że przy kasie był inny ekran, na którym były stale wyświetlane kursy
    walut), reklamy kont walutowych i inne produkty banku, niestety nie pamiętam
    jakie.

  • 4. Data: 2009-11-18 13:08:28
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    >reklamy kont walutowych i inne produkty banku, niestety nie pamiętam
    > jakie.
    U mnie w oddziale bylo Fashion TV.

  • 5. Data: 2009-11-18 15:51:09
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    ING jakieś reklamy

  • 6. Data: 2009-11-18 17:13:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ING jakieś reklamy

    widziałem jeszcze w DB, nazywało się to DB TV i leciały jakieś reklamy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-11-18 19:43:57
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    jacko wrote:
    > U mnie w oddziale bylo Fashion TV.

    u mnie kursy walut i pogoda... a czekalem 15minut bo jeden pan na wielki
    oddzial był i sie byl chyba gubił w papierach i systemie IT banku. Mogilby
    TVN24 zapodaC ale to musi isc bez dzwieku to odpada :( A jeszcze jakby
    wyswietlilo reklame mBanku to porazka. Jestesmy skazani na te nudne reklamy,
    coz.

  • 8. Data: 2009-11-18 21:54:54
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 18-11-2009 o 18:13:56 RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > widziałem jeszcze w DB, nazywało się to DB TV i leciały jakieś reklamy...

    Ja w DB widziałem regularną telewizję. Bodaj TVN24 lub TVN CNBC. W każdym
    razie telewizję, bo to przykuło moją uwagę.