  • 1. Data: 2011-12-16 21:19:17
    Temat: Może ktoś to przetłumaczyć o czym oni gadają (do anglojęzycznych)....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    BlueCrest's Platt Says European Banks Insolvent
    http://www.bloomberg.com/video/82844550/

    Czy sektor bankowy w Europie imploduje w 2012 roku?
    http://rybinski.nowyekran.pl/post/44568,czy-sektor-b
    ankowy-w-europie-imploduje-w-2012-roku

    P.S. Z tego wszystkiego zrozumiałem że nadchodzi ajkiś "blow up" ....:).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-12-16 21:30:42
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Endr

    zainwestuj kase i czas w nauke jezyka obcego,
    to bedzie lepsze jak pierdolenie tych wszystkich
    głupot jakie tworzysz pod tym adresem.

  • 3. Data: 2011-12-16 21:45:26
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message
> [...]
    ankowy-w-europie-imploduje-w-2012-roku

    > P.S. Z tego wszystkiego zrozumiałem że nadchodzi ajkiś "blow up" ....:).

    Generalnie facet trzyma swoje jaja we własnych dłoniach bo obawia sie
    właśnie nadjeżdżającej sieczkarni.
    Wygląda na to że rynek długu w Euro zamarł z wrażenia i czeka na mrugniecie
    Merkel i wyjazd Deutsche Marki. Sądzac z przejęcia chłopaki obstawiają
    świeta/nowy rok. Nie wiem czy słusznie ale 19.12 i 30.12 może być ciekawie.

    george.

    P.S. Wie ktoś czy ostatnio Merkel puściła kasiorę grekom ?

  • 4. Data: 2011-12-16 21:51:21
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Gru, 22:45, "george" <g...@v...pl> wrote:
    > "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message

    bankowy-w-europie-...

> [...]
    >
    > george.
    >
    > P.S. Wie ktoś czy ostatnio Merkel puściła kasiorę grekom ?

    cos puścili z obiecanki na 8 miliardów

  • 5. Data: 2011-12-16 21:52:29
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > ciekawie.
    >
    > george.
    >
    > P.S. Wie ktoś czy ostatnio Merkel puściła kasiorę grekom ?

    uff, czyli na poniedziałek mają...
    george

  • 6. Data: 2011-12-16 21:53:06
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > głupot jakie tworzysz pod tym adresem.

    A tam głupot ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-12-16 21:54:41
    Od: " ron" <r...@g...pl>

  • 8. Data: 2011-12-16 21:55:11
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

> [...]
    >
    > george.
    >
    > P.S. Wie ktoś czy ostatnio Merkel puściła kasiorę grekom ?

    generalnie na malaki wszyscy położyli już chuja, prawdziwa jazda
    zacznie się w krainie bunga-bunga, przedsmakiem tego będzie
    spuszczenie do kibla francuskiego kurdupla i jego pieknej krainy przez
    zydków z S&P

  • 9. Data: 2011-12-16 21:58:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
> [...]

    zacznie się w krainie bunga-bunga, przedsmakiem tego będzie
    spuszczenie do kibla francuskiego kurdupla i jego pieknej krainy przez

    możliwe, ale testową flarę puszczę wcześniej.
    george

  • 10. Data: 2011-12-16 22:01:25
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > generalnie na malaki wszyscy po=B3o=BFyli ju=BF chuja, prawdziwa jazda
    > zacznie si=EA w krainie bunga-bunga, przedsmakiem tego b=EAdzie
    > spuszczenie do kibla francuskiego kurdupla i jego pieknej krainy przez
    > zydk=F3w z S&P

    Właśnie kurdupla dzisiaj uratowali, zapakuj sie w euro na poniedziałek .
    Widze jednak, że jesteś totalnie cienki.