  • 11. Data: 2002-04-08 18:28:19
    Temat: Re: Mozillą do e-banku
    Od: Justyna Biała <n...@s...pl>

    On 8 Apr 2002 09:50:50 +0200, Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Jedyny Prawdziwy Mezczyzna? ;-)
    >
    > Przeciez kilka osob pisalo ze korzysta.

    Przepraszam, za mało postów widocznie wzięłam i nie było nic poza tym jednym.
    Stąd moje rozczarowanie.
    Już naprawiłam błąd i widziałam, że nie ma chyba większych problemów z mozillą,
    galeonem, operą, a nawet pisaliście, że links działa.
    To może i w3m?

    W każdym razie już się tym nie muszę martwić.

    Dzięki.

    pozdrawiam

    nell

    ps. Wszyscy tutaj sa Prawdziwymi Mężczyznami, na dokładkę znającymi się na
    systemie banków w Polsce, czego nie zamierzałam kwestionować...

    --
    eounicorn - Escape of the Unicorn
    Free 2D flying shooter game -- http://eounicorn.sourceforge.net

  • 12. Data: 2002-04-09 07:30:27
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 08, 2002 at 06:28:19PM +0000, Justyna Biała wrote:

    > Już naprawiłam błąd i widziałam, że nie ma chyba większych problemów z mozillą,
    > galeonem, operą, a nawet pisaliście, że links działa.
    > To może i w3m?

    Az zaraz sprawdze.

    --

    --w