  • 11. Data: 2005-07-14 19:45:19
    Temat: Re: [Multi] Serwis WAP jest do niczego
    Od: trainer <t...@p...org>

    Markus Sprungk wrote:

    > Nie. 12 groszy w Plusie za 100 KB w GPRS-ie ;)

    albo 2,5gr za 50KB w Idei

  • 12. Data: 2005-07-14 20:41:56
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź
    <news:14kzscouzr2k5$.v219b68tamx9$.dlg@40tude.net> autorstwa niejakiego
    Markus Sprungk wyjaśniam co następuje:

    > daje sobie radę bez problemu. Tak samo
    > jak poprzednia Nokia 5110i

    A jak na tym wap odpaliłeś? I co to za model z tym "i"?

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 13. Data: 2005-07-14 21:09:46
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Olgierd napisał(a):

    > A jak na tym wap odpaliłeś?

    Normalnie. Zgodnie z instrukcją obsługi

    Z tym, że chodziło mi o model 3510i

    Przepraszam. Przeklawiaturowałem się ;)

    >I co to za model z tym "i"?

    GPRS

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2005-07-15 07:25:25
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 14 Jul 2005 22:41:56 +0200, Olgierd napisał(a):

    > A jak na tym wap odpaliłeś? I co to za model z tym "i"?

    (ciekawostka) w standardzie WAP zdefiniowany jest dostep nie tylko przez
    CSD i GPRS, ale tez SMS

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl