  • 101. Data: 2008-07-04 16:56:00
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "." <b...@b...pl>

    > A w którym jestem i na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    chłopie, pójdziesz robić wielką awanturę bo nie potrafisz przeczytać ze
    zrozumieniem TOiP i myślisz że pracownicy banku będą Cię szanować i nie będą
    się z Ciebie śmiać? żałosne
    na miejscu tej dziewczyny oddałbym Ci te 3 zł ze swojej prywatnej kieszeni a
    nawet dorzucił jeszcze ze 2 zł jak tylko zamkniesz rachunek i nie będziesz
    więcej tam przyłaził - mogłeś się przygotować wcześniej do rozmowy,
    przeczytać TOiP i sam zapytać

> [...]
    > duchowmnym rzymskokatolickim ze Szczecina. :) (i która była tak głupia,
    > że mi o tym opowiedziała, choć może niezupełnie wprost i otawrcie; nawet
    > mam zdjęcia pracownika PeKaO i księży, z którymi rozmawiała; zrozumiała,
    > że jako informatorka zarobi mniej, :) niż jako moja żona -- w pewnym
    > sensie więc zdradziła swoich ,,opiekunów'' tak, jak Judasz swego Mistrza)
    > Niemal każdy pracownik PeKaO miał dostęp do danych z kont klientów. :)
    > Wystarczyło tylko znaleźć podejście :) do kogoś, kto tam pracuje. :)
    > (a że od niepamiętnych lat najlepszym podejściem do mężczyzny jest d...

    jakaś spiskowa teroria dziejów napisana w sposób mało czytelny więc się nie
    odniosę
    ale proszę nie tłumacz tego mnie tylko jak masz dowodu to idź do dobrego
    prawnika, powiedz że połowa z tego co wywalczy dla niego i nie będziesz się
    musiał przejmować bo straciłeś 3 zł

  • 102. Data: 2008-07-04 18:10:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "." g4ljk0$d0e$...@a...news.neostrada.pl

    Ja nazywam się Leszek Ciszewski i mieszkam w Białymstoku.
    Ty nazywa się kropka i żyjesz jedynie w alfabecie? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 103. Data: 2008-07-04 18:11:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "." g4ll6j$jje$...@n...news.neostrada.pl

    > chłopie, pójdziesz robić wielką awanturę

    PLONK :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 104. Data: 2008-07-04 18:23:29
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > a potem płaczesz dlaczego kredyt drogi a oprocentowanie lokat niskie

    To ile kosztuje kredyt nie zalezy od platnosci za konto czy pobieranie
    oplaty za sprawdzenie salda...
    Wez bajek nie wciskaj:)))

    > ps
    > post wysłany od razu z dobrą datą

    Ze zla zostal skasowany lub pojawi sie 15.07.2008:)

    > ps2
    > mam w Polsce konto jak piszesz i od początku mnie jeszcze nie kosztowało
    > ani złotówki - ale po prostu umiem czytać ze zrozumieniem

    Ja nic nie musze czytac ze zrozumieniem, wchodze do banku i wiem, ze jak
    zaloze konto to nie zaplace nawet pena, to samo za karte debetowa czy
    kredytowa... Nawet za korzystanie z obcego bankomatu nie zaplace - tyle
    potrzebuje by otworzyc konto. Jak bede chcial brac kredyty to sie bede
    zastanawiac.

  • 105. Data: 2008-07-04 18:24:47
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Moja odpowiedź była dla swena który uważa, że wszystko ma być za darmo.

    Za darmo ma byc to co jest darmowe! Ile kosztuje utrzymanie zapisu
    komputerowego w bazie danych? 10zl? 15zl czy 1500 obrotu miesiecznego na
    koncie?
    To bankowi powinno zalezec by ludzie znosili gotowke do banku.>

  • 106. Data: 2008-07-04 18:33:01
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > żyjesz chyba w innym świecie - gratisy za darmo? nie po prostu zawsze
    > płacisz więcej po to abyś się cieszył jak raz na jakiś czas dostaniesz coś
    > niby darmo - po prostu już za to zapłaciłeś wcześniej (na różne sposoby -
    > bo zaraz zapytasz jak)
    > zresztą w hipermarkecie możesz porównać ile kosztuje gratis :)

    Wiec porownaj ile placi sie za konto w UK a ile w Polsce:)
    Oczywiscie, ze wszyscy placimy caly czas do banku:)) co do tego zgoda, bo ok
    70% budgetu to naleznosci bankowe za zaciagniete przez panstwo kredyty. Wiec
    i ty tez bulisz, ale w UK banki juz nie obciazaja po raz ktorys klienta tak
    jak to jest w Polsce w ktorej karta debetowa kosztuje 2zl miesiecznie a bank
    i tak pobiera prowizjie od sklepu...

    > właśnie coś podobnego funkcjonuje: nie chcesz opłaty za konto i reszty za
    > darmo to płacisz za dodatki

    W UK tez placisz za dodatki takie jak ubezpieczenia domu czy samochodu, ale
    tylko za to, za samo konto bez ubezpieczen komercyjnych nie placisz nic.

    > są też możliwości niepłacenia za konto i dodatki - wystarczy mieć więcej
    > aktywów na koncie - jest wtedy niby gratis, ale płacisz bo np nie
    > dostajesz odsetek które byś mógł dostać (bank pożycza Twoje pieniądze
    > innemu bankowi - w zeszłym tygodniu oprocentowanie takiej pożyczki było
    > ~6,40% - ile Ty dostajesz?)

    Jest tylko jedna mozliwosc nie placenia za konto - musi byc darmowe i
    koniec.

    > nie widze tu analogi do konta mogę się tylko domyślać, że Ty byś chciał
    > mleko za darmo, bo karton i tak Ci nie jest potrzebny, bo go zaraz
    > wyrzucisz?

    Nie to bank chce mleko z kartonem i jeszcze by mu doplacic, ze chce...

    > w przypadku konta nikt Ci nie kazał sprawdzać jego stanu - tak to jest że
    > chytry 2x traci - wystarczyło zapewne włączyć powiadamianie sms i byś
    > wiedział kiedy Ci zaksięgowano wpłatę - ale to zapewne płatne 20 gr i to
    > znalazłeś w TOiP a sprawdzenia salda już nie

    Sprawdzenie salda konta to chyba nie operacjia kosmiczna, wykonywana raz na
    sto lat?! Ludzie o czym wy piszecie!!! Sprawdzenie swojejego portfela to
    chyba nNORMALNA sprawa w zyciu!!! Chlopie zastanow sie, bo zaraz wmowia ci,
    ze chodzenie po chodniku to cos niezwyklego i musisz za to zaplacic!

    > a wracając do sklepów - dostajesz torebeczkę przy kasie - myślisz, że kto
    > za nią płaci? wiem, wiem, Twoja jest tańsza o połowę bo bierzesz 2x więcej
    > niż potrzebujesz

    Odwrotnie! To bank bierze kilka torebeczek a ty za nie placisz! Bank za
    kazda torebeczke dostaje nastepne pieniadze, za chwile bedzie koleja:
    "oddychanie w banku"...

  • 107. Data: 2008-07-04 18:36:00
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Dla każdego banku jesteś tylko śmieciem i śmieciem pozostaniesz dotąd
    > dopuki nie będziesz miał konta prestiż.

    Buhahahahaha, nie jeden "prestiz" przekonal sie juz o tym:)))) I wyszedl z
    banku ogolony jak jelonek.

    > Gdyby nie było opłaty w tabeli to nie byłoby uczciwie a tak to jest.

    Gdyby nie bylo oplat za prowadzenie rachunku, sprawdzenie salda, wyplat,
    wplat, przelewow kart - tabela oplat byla by nie potrzebna!!!

  • 108. Data: 2008-07-04 18:59:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-04, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > Co mnie obchodzi, czyj jest ten bankomat? A jeśli bank go kupił na krechę?
    > Albo na kartę kredytową, ;) której w całości nie spłaci w GP i tylko przez
    > jakiś czas będzie sprawdzanie za free? :)

    A co innych obchodzi, że nie umiesz czytać ToIP, gdzie WYRAŹNIE jest
    zapisane ile kosztuje sprawdzenie salda? :> Argumentacja w ten sam
    deseń.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 109. Data: 2008-07-04 21:48:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "swen" s1ubk.178606$N...@n...ams2

> [...]
    > chyba nNORMALNA sprawa w zyciu!!! Chlopie zastanow sie, bo zaraz wmowia ci,
    > ze chodzenie po chodniku to cos niezwyklego i musisz za to zaplacic!

    IMO zdrowy na umyśle człowiek sprawdza dość często zawartość swego
    portfela z przyczyny oczywistej -- chce wiedzieć, czy nic złego nie
    dzieje się z jego pieniędzmi (im szybciej wykryje nieprawidłowość,
    tym lepiej) i chce wiedzieć, na ile go stać. :)

    Niesprawdzanie zawartości portfela można przyrównać do chodzenia
    z zamkniętymi oczami czy słuchania muzyki z zatkanymi uszami. :)

    Można? Oczywiście tak, ale IMO to jest irracjonalne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 110. Data: 2008-07-05 00:40:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > A co innych obchodzi, że nie umiesz czytać ToIP, gdzie WYRAŹNIE jest
    > zapisane ile kosztuje sprawdzenie salda? :> Argumentacja w ten sam deseń.

    Wyobraź sobie, że umiem. Natomiast Ty najwyraźniej nie umiesz. :)
    Gdybyś umiał -- rozumiałbyś to, co piszę. Tymczasem bierzesz udział
    w tej jałowej dyskusji i nie rozumiesz tego, co piszę. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'