  • 111. Data: 2008-07-05 07:44:21
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-05, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > Wyobraź sobie, że umiem. Natomiast Ty najwyraźniej nie umiesz. :)

    To nie ja byłem zaskoczony 1zł opłatą za sprawdzenie salda.

    > Gdybyś umiał -- rozumiałbyś to, co piszę. Tymczasem bierzesz udział
    > w tej jałowej dyskusji i nie rozumiesz tego, co piszę. :)

    Ależ rozumiem. Uważasz, że opłat za to nie powinno być. Bo nie.
    Twoje zdanie, ja się mogę z nim nie zgadzać i tyle. I z tego co widzę,
    to zgadza się z Tobą jedynie swen, który jest ogólnie tutaj znanym
    pieniaczem anty-bankowym.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 112. Data: 2008-07-05 08:22:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Twoje zdanie, ja się mogę z nim nie zgadzać i tyle. I z tego co widzę,
    > to zgadza się z Tobą jedynie swen, który jest ogólnie tutaj znanym

    ja tez sie zgadzam. Pobranie 1zł za sprawdzenie salda to "prawie"
    zlodziejstwo. :)

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 113. Data: 2008-07-05 09:07:12
    Od: "." <b...@b...pl>

    > Jest tylko jedna mozliwosc nie placenia za konto - musi byc darmowe i
    > koniec.

    I wszyscy Ci tłumaczą, że są u nas takie konta. Czytaj ze zrozumieniem.

    > Sprawdzenie salda konta to chyba nie operacjia kosmiczna, wykonywana raz
    > na sto lat?! Ludzie o czym wy piszecie!!! Sprawdzenie swojejego
    > portfela to chyba nNORMALNA sprawa w zyciu!!! Chlopie zastanow sie, bo
    > zaraz wmowia ci, ze chodzenie po chodniku to cos niezwyklego i musisz
    > za to zaplacic!

    Zastanów się ponownie - telefoniczne sprawdzenie stanu konta jest darmowe
    ale płacisz za połączenie telefoniczne - pośrednikowi (i nie piernicz, że
    masz darmowe minuty).
    Sprawdzasz stan konta w bankomacie obcym - płacisz pośrednikowi. Oczywiście
    są banki które tą opłatę biorą na siebie a pewnie ją odzyskują w inny
    sposób.

  • 114. Data: 2008-07-05 09:11:35
    Od: "." <b...@b...pl>

    > IMO zdrowy na umyśle człowiek sprawdza dość często zawartość swego
    > portfela z przyczyny oczywistej -- chce wiedzieć, czy nic złego nie
    > dzieje się z jego pieniędzmi (im szybciej wykryje nieprawidłowość,
    > tym lepiej) i chce wiedzieć, na ile go stać. :)

    A IMO człowiek zdrowy na umyśle w każdej chwili wie ile ma w portfelu i nic
    nie musi sprawdzać.
    Człowiek który wszędzie widzi teorie spiskowe włącza powiadomienie o
    wszelkich zmianach i próbach logowania do jego "portfela"

  • 115. Data: 2008-07-05 09:25:15
    Od: "." <b...@b...pl>

    > Ja nazywam się Leszek Ciszewski i mieszkam w Białymstoku.
    > Ty nazywa się kropka i żyjesz jedynie w alfabecie? :)

    Nie interesuje mnie jak się nazywasz i gdzie mieszkasz. Możesz podawać
    dowolne dane i tak nie będę tego sprawdzał.
    W dyskusjach nie jest to do niczego potrzebne.
    Kropki nie ma w alfabecie - jest znakiem interpunkcyjnym a nie częścią
    alfabetu.

    a tu już sprawdziłeś bo cena jest w cenniku a numer wygląda chyba normalnie,
    czy z definicji nie przyznajesz racji innym?

    > Gdyby mi za rozmowę z normalnym numerem (wyglądającym normalnie) skasowano
    > potrójnie i uprzedzono o takim procederze tylko w tabeli opłat -- też bym
    > był niezadowolony. Na szczęście zwyczajowo droższe usługi telefoniczne są
    > wyraźnie oznaczone -- na przykład stosownym numerem. :)

    g... prawda - jaka jest różnica w cenie pomiędzy nr komórki w plusie 605 709
    111 a 605 809 111

    ps
    spółdzielnia mieszkaniowa ma Cię gdzieś, banki robią w balona, księża
    okradają, żona każe płacić - masz strasznie ciężkie życie dlatego już więcej
    nie będę Cię namawiał do innego spojrzenia na fakt pobrania 3 zł opłaty
    zgodnie z cennikiem za sprawdzenie salda

  • 116. Data: 2008-07-05 10:21:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-05, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > ja tez sie zgadzam. Pobranie 1zł za sprawdzenie salda to "prawie"
    > zlodziejstwo. :)

    Ależ ja się zgadzam. Ale wolno im. Nikt nie zmusza do korzystania.
    Leszek się kreuję na taką amerykańską macdonaldową cipę (przepraszam za
    wyrażenie), która jak nie ma napisane na kubku z kawą dupnymi literami
    że "TO GORĄCE", w formie migającego neonu, to się sparzy i będzie miał
    pretensję.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 117. Data: 2008-07-05 10:32:47
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > I wszyscy Ci tłumaczą, że są u nas takie konta. Czytaj ze zrozumieniem.

    Wiec prosze po raz kolejny - wskaz mi bank i konto, gdzie majac zerowe saldo
    przez rok nic nie zaplace?
    Konto, ktore w poniedzialek otworze niewplacajac tam ani zlotowki przez caly
    rok i bank mnie nie skasuje za to konto - jestes w stanie mi takie podac?

    > Zastanów się ponownie - telefoniczne sprawdzenie stanu konta jest darmowe
    > ale płacisz za połączenie telefoniczne - pośrednikowi (i nie piernicz, że
    > masz darmowe minuty).

    Nic na ten temat nie pisalem...

    > Sprawdzasz stan konta w bankomacie obcym - płacisz pośrednikowi.
    > Oczywiście są banki które tą opłatę biorą na siebie a pewnie ją odzyskują
    > w inny sposób.

    Bzdura, bank musi udostepnic sprawdzenie salda za darmo! Niech bank placi
    posrednikowi bankomatu za to.
    Ciekawe, ze w UK moge nawet wydruk salda zrobic w PLATNYCH bankomatach firmy
    trzeciej za darmo!!!
    (w uk korzystanie -wyciaganie kasy- we wszystkich bankomatach nalezacych do
    bankow sa bezplatne poza wyjatkiem prywatnej firmy majacej siec bankomatow,
    tam sie placi, jednak przed dokonaniem wyplaty bankomat informuje ile bedzie
    to kosztowac i czy chcesz kontynuowac, bankoamty te sa przewaznie w pub'ach,
    staciach beznynowych, sklepach czynnych do poznych godzin nocnych).
    Pamietaj, ze ty powierzsz bankowi swoje pieniadze, i chyba kompletnie
    logicznym jest pilonowanie swoich pieniedzy, bank musi to udostepnic
    komp-letnie darmo!!! Czy to trudne do zrozumienia? Czy az tak duzo ludzi w
    Polsce ma skrzywione spojrzenie na soje pieniadze? bank nie jest bogiem i mu
    sie nic nie nalezy! To ty zanosisz do banku kase i to bank MUSI DAC CI
    KONTROLE NAD TWOJA KASA ZA DARMO! To sa podstawy!!!

  • 118. Data: 2008-07-05 10:36:53
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > wyrażenie), która jak nie ma napisane na kubku z kawą dupnymi literami
    > że "TO GORĄCE", w formie migającego neonu, to się sparzy i będzie miał

    Zgadzasz sie, ale sie nie zgadzasz.... czy ty przypadkiem nie jestes ta
    "macdonaldowa cipa"?
    Zrozum, pobieranie oplaty za sprwdzenie stanu swojego konta jest
    zlodziejstwem! Juz wczesniej bym sie spodziewal wprowadzenia oplaty za
    wejscie do banku!!!! Bo wejsc nie musisz a sprawdzac konto - stan konta
    przynajmniej POWINENES. Jesli by mu kasa zginela, cos nie doszlo, cos
    zaginelo - TY bylbys pierwszy piszac: "trzeba bylo sprawdzac saldo"....

  • 119. Data: 2008-07-05 10:45:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-05, swen <n...@n...com> wrote:

    > Zgadzasz sie, ale sie nie zgadzasz.... czy ty przypadkiem nie jestes ta
    > "macdonaldowa cipa"?
    > Zrozum, [... yada, yada, szczek ...]

    *ziew*

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 120. Data: 2008-07-05 10:46:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-05, swen <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > rok i bank mnie nie skasuje za to konto - jestes w stanie mi takie podac?

    mBank. _M_B_A_N_K_. Pójdziesz już sobie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl