  • 21. Data: 2005-07-09 14:05:49
    Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Po pierwsze (...)
    > Po drugie (...)
    > Po trzecie (...)
    > Po czwarte (...)
    > Po piate (...)

    Może byś tak po szóste napisał coś dla uprawdopodobnienia swojej tezy?
    Czy też może uważasz że my maluczcy nie jesteśmy tego warci?

    Bogdan B.

  • 22. Data: 2005-07-09 14:06:48
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź
    <news:l4dvc1ln06a1eokm9aqcbtg3vs0ic8enf2@4ax.com> autorstwa niejakiego
    r...@a...net.pl wyjaśniam co następuje:

    > Zobaczymy czy nie zejdzie na psy jak mbank... :>

    A kiedy mBank zszedł na psy? Bo nie zauważyłem, raczej dostrzegam coraz
    więcej lepszego.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 23. Data: 2005-07-09 14:08:49
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:daoj1e$24m$1@inews.gazeta.pl> autorstwa
    niejakiego n...@g...pl wyjaśniam co następuje:

    > Po piate czlowiek ma wlasne doswiadczenia.

    Po szóste nadal niczego się nie dowiedzieliśmy ;-P

  • 24. Data: 2005-07-09 14:15:53
    Od: " " <n...@g...pl>

    Bogdan B. <b...@w...pl> napisał(a):

    > Może byś tak po szóste napisał coś dla uprawdopodobnienia swojej tezy?
    > Czy też może uważasz że my maluczcy nie jesteśmy tego warci?
    >
    > Bogdan B.

    Jezeli pracownicy tego tworu nie znaja swoich produktow bankowych,
    wprowadzaja ludzi w blad swoja niewiedza, kazdy mowi co innego pomimo, ze
    wszystkim jako klient zadajesz to samo pytanie, obiecuja ze oddzwonia i nikt
    do ciebie nie oddzwania, do tego nierzadko sa chamscy i klient tzw. sredniak
    czuje sie intruzem, bo go nie stac (jak sie okazuje NA CALE SZCZESCIE) na
    pletwy, aby plawic sie w Aquarisie , to chyba wystarczy.

    Sam fakt z tymi oplatamia za rzekome otwarte rachunki bez podpisania umowy.
    Zapraszam na forum MB po wiecej szczegolow.

    Czyms jeszcze moglbym sluzyc?

  • 25. Data: 2005-07-09 14:19:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    n...@g...pl napisał(a):

    > Po pierwsze, to bez wykrzyknikow i bez tupania lapkami w klawiature.

    Bo go zbijesz? :)

    > Po drugie, to jak bedziesz CBS, to pogadamy.

    A może jest z CBS cokolwiek to znaczy :>

    > Po trzecie, jak nauczysz sie zachowywac na forum, to wtedy powrocimy do
    > tematu (popros mamusie, aby nadrobila zaleglosci z twojego dziecinstwa).

    W przeciwieństwie do Ciebie użytkownik "mm" zachowuje się normalnie, czego
    nie można powiedzieć o Twojej pisaninie

    > Po czwarte, sa miejsca, gdzie klienci bankow pisza o historiach swoich.

    Czy Ty na pewno się dobrze czujesz?

    > Po piate czlowiek ma wlasne doswiadczenia.

    Rozumiem, że Twoje doświadczenia są ściśle tajne i za żadne skarby świata o
    nich nie powiesz :>

    Miło się rozmawiało

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 26. Data: 2005-07-09 14:27:09
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    n...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > czuje sie intruzem, bo go nie stac (jak sie okazuje NA CALE SZCZESCIE) na
    > pletwy, aby plawic sie w Aquarisie , to chyba wystarczy.

    I co to ma wspólnego z samym bankiem? Piszesz o jego pracownikach

    A ja Ci powiem, że pogadaj z personelem w Katowicach to zmienisz zdanie. To
    samo co u góry tylko w drugą stronę, czyli:

    -znają produkty bankowe i to jak!
    -dzwonią do upadłego i interesują się klientem (właśnie załatwiam
    podwyższenie kredytu odnawialnego)

    -każdy mówi to samo
    -są sympatyczni i przyjemnie się z nimi rozmawia
    -nie należę do Aquariusa a jestem obsługiwany tak jakbym był prezesem
    korporacji :)

    > Sam fakt z tymi oplatamia za rzekome otwarte rachunki bez podpisania umowy.
    > Zapraszam na forum MB po wiecej szczegolow.

    Poproszę o dokładnego linka bo nie widzę

    > Czyms jeszcze moglbym sluzyc?

    Poproszę kawę ze śmietanką, ale bez cukru

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 27. Data: 2005-07-09 14:28:14
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Czyms jeszcze moglbym sluzyc?

    Tak, wroc tam skad przybyles.

    Pzdr.
    Lack

  • 28. Data: 2005-07-09 14:37:17
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jul 2005 14:15:53 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: <n...@g...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > czuje sie intruzem, bo go nie stac (jak sie okazuje NA CALE SZCZESCIE) na
    > pletwy, aby plawic sie w Aquarisie , to chyba wystarczy.
    Ale dokładnie to samo mogło się zdarzyć w dowolnym innym banku.

    > Sam fakt z tymi oplatamia za rzekome otwarte rachunki bez podpisania umowy.
    > Zapraszam na forum MB po wiecej szczegolow.
    To znaczy ? Jest coś więcej poza paroma frustratami ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 29. Data: 2005-07-09 14:41:55
    Od: " " <n...@g...pl>

    K.N. <l...@o...pl> napisał(a):

    > Tak, wroc tam skad przybyles.
    >
    > Pzdr.
    > Lack

    Nie prosciej nie czytac mnie jak ci cos nie pasi? Nie zabiegam o twoje
    czytanie moich postow, wiec zamiast wysilac sie na niemile sugestie
    zastosuje sie do moich.

  • 30. Data: 2005-07-09 14:57:33
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > chamscy i klient tzw. sredniak czuje sie intruzem, bo go nie stac
    > (jak sie okazuje NA CALE SZCZESCIE) na pletwy, aby plawic sie w

    To jest opis prawie każdego banku w Polsce prowadzącego działalność
    detaliczną.
    Jak rozumiem jesteś skrzywdzonym klientem Multibanku. Współczuję ci. Ale
    twoja krzywda nie ma wielkiego wpływu na działalność Multibanku.

    > Czyms jeszcze moglbym sluzyc?

    Tak. Powiedz mi po co chciałeś płacić za konto 12 zł w Aquarisie? Chciałeś
    tańszy kredyt?

    Bogdan B.