-
1. Data: 2004-01-15 23:49:58
Temat: Multi i Merlin - troche dziwny problem
Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>
Witam,
Zaplacilem za zakupy w Merlinie debetowa VC z Multi (on-line). Zakupy mialy
byc zrealizowane gdzies po miesiacu. Najpierw pojawila sie blokada, ktora po
dwoch tygodniach znikla. Teraz rachunek zostal obciazony ta platnoscia,
jednoczesnie otrzymalem z Merlina maila, ze dostawa zamowienia sie opoznia i
czy chce czekac, anulowac zamowienie, czy realizowac w pelni. Zaznaczylem:
czekac.
Co robic ?
Czy Merlin obciazy mnie po raz drugi przy wysylce zamowienia ? Moze od razu
reklamowac w Multi te transakcje ?
I najwazniejsze pytanie: jak zachowuje sie Multi przy reklamowaniu
transakcji i-netowych (czy od razu uznaje rachunek, a potem sobie wyjasnia,
czy prowadzi 60 dniowe postepowanie wyjasniajace ?).
Serdecznie dziekuje za info, bo przy transakcjach internetowych jestem
kompletnym lamerem.
Pozdrawiam, Grzegorz
--
SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl
-
2. Data: 2004-01-16 07:59:47
Temat: Re: Multi i Merlin - troche dziwny problem
Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>
Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał:
> Czy Merlin obciazy mnie po raz drugi przy wysylce zamowienia ?
Zapytaj w Merlinie, ale raczej nie.
> I najwazniejsze pytanie: jak zachowuje sie Multi przy reklamowaniu
> transakcji i-netowych (czy od razu uznaje rachunek, a potem sobie wyjasnia,
> czy prowadzi 60 dniowe postepowanie wyjasniajace ?).
Wszystko jest w regulaminie kart ;-) Sa także terminy reklamacji Multi ;-) Aha,
Multi zachowuje się dobrze ;-)
A na serio, to:
Będzie uznanie (nie od razu), a ta transakcja do czasu rozpatrzenia reklamacji
(chyba 14dni) będzie wisiała jako blokada. Później przyjdzie formularz (visy) z
kopertą zwrotną i już.
-
3. Data: 2004-01-16 17:02:54
Temat: Re: Multi i Merlin - troche dziwny problem
Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>
Beniowa wrote:
> Witam,
>
> Zaplacilem za zakupy w Merlinie debetowa VC z Multi (on-line). Zakupy
> mialy byc zrealizowane gdzies po miesiacu. Najpierw pojawila sie
> blokada, ktora po dwoch tygodniach znikla. Teraz rachunek zostal
> obciazony ta platnoscia, jednoczesnie otrzymalem z Merlina maila, ze
> dostawa zamowienia sie opoznia i czy chce czekac, anulowac
> zamowienie, czy realizowac w pelni. Zaznaczylem: czekac.
Miałem niedawno coś takiego w Merlinie na innej karcie i anulowałem
zamówienie. Po dwóch dniach miałem uznanie rachunku karty.
Napisz do pani Godlewskiej z Merlina która zajmuje się płatnościami
kartowymi. Ma właściwe podejście do reklamacji i na pewno da się sprawę
wyjaśnić.
Bogdan B.
-
4. Data: 2004-01-17 09:56:04
Temat: Re: Multi i Merlin - troche dziwny problem
Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <r...@p...onet.pl>
In news:bu7b3q$8bo$2@atlantis.news.tpi.pl,
Beniowa <p...@...odpowiedz.in.public> typed:
> Witam,
>
> Zaplacilem za zakupy w Merlinie debetowa VC z Multi (on-line).
> Zakupy mialy byc zrealizowane gdzies po miesiacu. Najpierw
> pojawila sie blokada, ktora po dwoch tygodniach znikla. Teraz
> rachunek zostal obciazony ta platnoscia, jednoczesnie
> otrzymalem z Merlina maila, ze dostawa zamowienia sie opoznia i
> czy chce czekac, anulowac zamowienie, czy realizowac w pelni.
> Zaznaczylem: czekac.
>
> Co robic ?
Witaj
Skoro zdecydowales sie czekac, to *nic* nie robic. Nie raz
robilem zakupy w Merlinie i ani razu nie bylo koniecznosci
reklamacji w banku. Jesli pobrali kase a nie beda w stanie
sie wywiazac to zrobia *uznanie* na karte. *Nie* widze tez
zadnego powodu by Merlin mial Cie drugi raz obciazyc.
A nawet jesli cos pojdzie "nie tak" (w co nie wierze) to
Merlin ma bardzo sprawnie dzialajaca ksiegowosc oraz dzial
reklamacji.
--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.
-
5. Data: 2004-01-22 21:42:10
Temat: Re: Multi i Merlin - troche dziwny problem
Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>
Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
news:bu7b3q$8bo$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Zaplacilem za zakupy w Merlinie debetowa VC z Multi (on-line
[ciach]
Serdecznie dziekuje wszystkim za pomoc. Istotnie w Merlinie poinformowali
mnie ze
zrobia chargeback czesci obciazenia. I faktycznie pieniadze juz wrocily na
konto. Jest to podobno zgodne z regulaminem, ale przy dokonywaniu platnosci
informuja dokladnie przeciwnie - ze karta zostanie obciazona dopiero z
chwila wyslania towaru i ze wylacznie faktyczna kwota na jaka opiewa
faktura. Dlatego bardzo sie zadziwilem, jak obciazyli przed wysylka na
calosc zamowienia.
Nie mialem wiec mozliwosci sprawdzic na wlasnej skorze jak Multi zalatwia
reklamacje transakcji IO/MO/TO. :-)
Pozdrawiam
Grzegorz