  • 1. Data: 2007-05-07 19:12:29
    Temat: Multi - kredyt ratalny dla karty kredytowej
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Gdzie jest określone oprocentowanie, poza oczywiście marketingowymi
    stronami WWW? W TOiP nie widzę. Ale nie ma tam też oprocentowania samej
    karty. Nie chce mi się szukać umowy o KK, pewnie tam bym znalazł
    oprocentowanie karty jako takiej, ale nie mam pojęcia, gdzie w takim razie
    jest określone 11% za kredyt ratalny. Ktoś ma pomysł?

    BTW - ktoś z tego korzystał? Bo ja w sumie chętnie bym akurat teraz
    skorzystał i jestem ciekawy opinii.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2007-05-07 19:56:36
    Temat: Re: Multi - kredyt ratalny dla karty kredytowej
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Samotnik wrote:
> [...]
    > oprocentowanie karty jako takiej, ale nie mam pojęcia, gdzie w takim
    > razie jest określone 11% za kredyt ratalny. Ktoś ma pomysł?

    Zobacz tu: http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/oprocentowani
    e/ (a
    dokładniej:
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/143398/tabela_oprocentowania_143398.pdf)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 3. Data: 2007-05-07 19:57:18
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/k
    redyt_ratalny?_a=10272

    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/143398/tabela_oprocentowania_143398.pdf

    strona 14.

  • 4. Data: 2007-05-07 20:06:16
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.05.2007 k...@g...pl <k...@g...pl>
    napisał/a:
> [...]
    redyt_ratalny?_a=10272

    > http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/143398/tabela_oprocentowania_143398.pdf

    Dzięki