-
1. Data: 2010-07-29 06:26:17
Temat: [Multi] leży?
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
#v+
Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu MultiBanku.
Aktualnie odbywa się modernizacja części transakcyjnej serwisu MultiBanku. Z tego
względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.
Za niedogodności związane z przeprowadzaną operacją bardzo przepraszamy.
#v-
Tylko u mnie tak?
KJ
--
http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewiary
godny-list-prof-majewskiej-wprowadzenie/
COBOL:
Completely Over and Beyond reason Or Logic.
-
2. Data: 2010-07-29 11:15:30
Temat: Re: [Multi] leży?
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
Dnia Thu, 29 Jul 2010 08:26:17 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
> Tylko u mnie tak?
Coś im wybuchło:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,81900
83,Awaria_w_MultiBanku__Niemozliwe_byly_zadne_transa
kcje.html
Awaria w MultiBanku. Niemożliwe były żadne transakcje
Dziś rano nie działały karty płatnicze i konta internetowe MultiBanku. Od
godz. 7 do ok.9 rano nie można było przeprowadzać żadnych transakcji . Bank
wyjaśniał, że jest to "błąd systemu informatycznego". Koło godz.9 awaria
została usunięta.
Nienajlepszy początek dnia mieli dziś klienci MultiBanku. Z powodu awarii
nie można było dokonywać transakcji kartami płatniczymi ani wypłacać
pieniędzy z bankomatów. Niemożliwe było także korzystanie z kont
internetowych.
- Dobrze że mam konto jeszcze w innym banku, bo zostałbym zupełnie bez
pieniędzy - pisał na Alert24 jeden z naszych czytelników.
Około godz. 9 Mateusz Żelechowski, rzecznik banku poinformował radio TOK
FM, że awaria została naprawiona, a wszystkie operacje powinny przebiegać
już bezproblemowo.
- Problem dotyczył naszego wewnętrznego systemu informatycznego - tłumaczył
rzecznik.
Źródło: Alert24.pl
--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
-
3. Data: 2010-07-29 14:16:48
Temat: Re: [Multi] leży?
Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>
Ha, wiedziałem, że kłamią. Awaria to jednak nie modernizacja.
Mariusz