  • 1. Data: 2010-11-29 07:48:12
    Temat: Multi-mBank
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Zwykły przelew z Multi do mBanku doszedł mi on-line. Teraz tak ma być czy to
    jakiś chwilowy wypadek przy pracy związany z wdrożeniem tego przelewu
    błyskawicznego? Dla odmiany przelew do zwykłego BRE nie doszedł on-line.

  • 2. Data: 2010-11-29 07:50:23
    Temat: Re: Multi-mBank
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

> [...]
    > czy to jakiś chwilowy wypadek przy pracy związany z wdrożeniem tego
    > przelewu błyskawicznego? Dla odmiany przelew do zwykłego BRE nie

    Do/z dużego bre ma być tylko w dni robocze 07:00-19:00.

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,811,co-sie-zmieni-w
    -serwisie-transakcyjnym.html

    KJ

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 3. Data: 2010-11-29 08:43:47
    Od: Filip <f...@e...com>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > to jakiś chwilowy wypadek przy pracy związany z wdrożeniem tego przelewu
    > błyskawicznego? Dla odmiany przelew do zwykłego BRE nie doszedł on-line.

    "Pomiędzy mBankiem i MultiBankiem przelewy międzysystemowe będą działać 24
    godziny, 7 dni w tygodniu. Przelewy pomiędzy mBankiem / MultiBankiem a BRE
    Bankiem będą realizowane online w dni robocze w godzinach 07:00-19:00.
    Przelewy zlecone w dni wolne i po godz. 19:00 trafią na rachunek odbiorcy w
    BRE Banku następnego dnia roboczego rano."

    --
    Filip

  • 4. Data: 2010-11-29 09:11:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Przelewy zlecone w dni wolne i po godz. 19:00 trafią na rachunek odbiorcy w
    > BRE Banku następnego dnia roboczego rano."

    a co z przelewami walutowymi? może wreszcie konta walutowe w mBanku będą
    bardziej użyteczne ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-11-29 09:38:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    -serwisie-

    > a co z przelewami walutowymi? może wreszcie konta walutowe w mBanku
    > będą bardziej użyteczne ;-)

    A może byś wszedł na tą stronę i przeczytał? Np. takie zdanie "Ta
    możliwość dotyczy jedynie przelewów w PLN."

    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman