  • 21. Data: 2003-05-15 12:42:28
    Temat: Re: Multi - niewinny żarcik
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3y918peur.fsf@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Rozumiem że za zabawki, bo nie wierzę abyś o benzynie mówił ;-)

    A co Ci sie w benzynie nie podoba (hint-> nie pracuje tam juz od 4,5 roku)?

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 22. Data: 2003-05-15 17:26:22
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Danio> A co Ci sie w benzynie nie podoba (hint-> nie pracuje tam juz od 4,5
    roku)?

    Może to że jest taka sama jak w innych orlenach a droższa?

    --

    --w

  • 23. Data: 2003-05-15 20:25:40
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > My, klienci Multi mamy okazję brać udział w konkursie Płać kartą Visa -
    > wygrywaj nagrody.
    [ciach]
    > Matovy
    --------
    dlaczego nie złożysz reklamacji?
    dziwnie mi wygląda ta sprawa.
    skoro rozmowy są nagrywane to masz dowód że nagroda Ci się należy, ja bym
    dochodził swoich praw :)
    Pzdr
    Paweł

  • 24. Data: 2003-05-16 07:53:55
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    Coca-Cola jst

    > misie Coca Coli i radioodbiorniki Pepsi Coli. Są siebie warci :-)

    He, he, a ja zafasowałem 3 scyzoryki Lecha. A etykiet wysłałem na 2
    szt.

    Grzexs

  • 25. Data: 2003-05-21 11:22:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > A co Ci sie w benzynie nie podoba (hint-> nie pracuje tam juz od 4,5
    roku)?

    Prócz ceny, to wszystko jest ok ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 26. Data: 2003-05-22 12:09:14
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > Uff. Wiec jednak sa firmy, ktore pilnuja zeby nie stracic twarzy :-)
    > Ale zeby nie bylo tak pieknie, to:
    > 1. Nie w ramach rekompensaty, tylko NORMALNEGO zalatwienia sprawy. W
    ramach
    > rekompensaty to mogliby Ci dorzucic drugi portfelik dla Twojej dziewczyny,
    > zeby nie tracila wiary w Multi i jednak sie tam przeniosla ;-)

    no i dzieki Tobie Dominika ma od wczoraj calkiem oryginalny parasol
    Multibanku (bardzo jej sie podoba) - z pozdrowieniami do Pana Dyrektora w
    dodatku

    bardzo dziekujemy i pozdrawiamy grupowiczow i multibankowcow

    --
    Matovy

  • 27. Data: 2003-05-23 10:24:43
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > dodatku
    >
    > bardzo dziekujemy i pozdrawiamy grupowiczow i multibankowcow

    Super, mam nadzieje ze bedzie zadowolona. Ja jak na razie jestem.
    I cieszy mnie, ze umieli sie znalezc w tej niefortunnej sytuacji. Tak
    trzymac!

    Pozdrawiam,