  • 1. Data: 2010-01-08 12:00:17
    Temat: Multi rządzi...
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej...

    i tak bez przerwy od przynajmniej paru minut... Albo nie można się
    zalogować, albo w dowolnym momencie wywala, jak choćby po wpisaniu kodu sms
    przy zlecaniu przelewu. Za dużo ludzi ruszyło zakładać jednodniowe lokaty,
    czy co?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-01-08 12:17:12
    Temat: Re: Multi rządzi...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Mariusz" <e...@n...op.pl> writes:

    > Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    > Prosimy spróbować ponownie.
    > Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej...

    SOA#1
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 3. Data: 2010-01-08 12:44:46
    Od: "Stiwi" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > przy zlecaniu przelewu. Za dużo ludzi ruszyło zakładać jednodniowe lokaty,

    U mnie bez problemu z logowaniem, robiłem też niedawno przelew. Jedyne co zauważyłem,
    to że
    czasem SMSy do sieci ERA nie idą tak szybko jak do Orange.