  • 11. Data: 2007-12-30 14:56:00
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Nie jest ważne ile kart. Ważniejsze z jakim limitem. Póki co limity mam
    > średnio ciekawe (łącznie 7,5k). Kredytówki mam głównie do zbierania
    > punktów (5Plus), płacenia rachunków oraz do rabatów.

    No to postaraj sie o lepsze limity :) Ja mam teraz z 50k limitow na 5
    KK. Oczywiscie nie jest mi tyle potrzebne i niebawem bede to redukowal
    (spokojnie starcza mi moja KK Multi + Citi jako druga i KK mBanku jako
    zapasowa = nawet jej nie nosze ze soba).

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2007-12-30 15:19:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2007-12-30, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > (spokojnie starcza mi moja KK Multi + Citi jako druga i KK mBanku jako
    > zapasowa = nawet jej nie nosze ze soba).

    Niestety jako że się w tym roku zdecydowałem przejść na własną
    działalność, to banki nie są już tak chętne by dawać mi kartę z wysokimi
    limitami (mimo że rzeczywiste zarobki - po odjęciu podatków - zwiększyły
    mi się dwukrotnie). Muszę chyba z rok przetrzymać to co mam. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2007-12-30 15:21:26
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > limitami (mimo że rzeczywiste zarobki - po odjęciu podatków - zwiększyły
    > mi się dwukrotnie). Muszę chyba z rok przetrzymać to co mam. :)

    Daj spokój, "przenoś" te karty, a potem konsoliduj kilka w jedną.

    marekz

  • 14. Data: 2007-12-30 15:21:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > limitami (mimo że rzeczywiste zarobki - po odjęciu podatków - zwiększyły
    > mi się dwukrotnie). Muszę chyba z rok przetrzymać to co mam. :)

    Dlatego ja uprzednio uzbieralem wysokie limity :) Aczkolwiek poki co to
    mam umowe o prace, a mimo to karty dostaje "na gebe". Jedynie po nowym
    roku bede chcial zaswiadczenie o zarobkach do Citi aby podniesli mi
    litmt (jednakze dopuszczam, ze sprawdza ile to mam limitow w BIK i mi
    nie podniosa).

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2007-12-30 18:00:54
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fl8ddg$2je$2@nemesis.news.tpi.pl, *Mithos* wrote:

> [...]
    > nowym roku bede chcial zaswiadczenie o zarobkach do Citi aby
    > podniesli mi litmt (jednakze dopuszczam, ze sprawdza ile to mam

    Sprawdzaja skrupulatnie w BIK. Poki nie pozamykalem starych kart i nie minal
    miesiac nie chcieli wydac zadnej KK tlumaczac to BIKiem.
    A karty prowadzone wzorowo, tyle ze limity dosc duze. Potem dali.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 16. Data: 2007-12-30 18:04:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    darnok pisze:
    > Sprawdzaja skrupulatnie w BIK. Poki nie pozamykalem starych kart i nie
    > minal miesiac nie chcieli wydac zadnej KK tlumaczac to BIKiem.
    > A karty prowadzone wzorowo, tyle ze limity dosc duze. Potem dali.

    Ale ja karte u nich mam. I chce tylko podniesc limit, bo mam u nich cale
    3k. Ponad 5 razy mniej niz np. w Multi. Jak sie nie zgodza to najwyzej
    karte zamkne.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2007-12-30 19:08:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2007-12-30, MarekZ <m...@t...irc.pl> wrote:

    > Daj spokój, "przenoś" te karty, a potem konsoliduj kilka w jedną.

    Kiedy poza samym limitem istotne są dla mnie zniżki, rabaty i dodatkowe
    funkcjonalności. Kartą Citi mogę zrobić bezpłatne przelewy (dodatkowo
    premiowane punktami lojalnościowymi), mam sporo zniżek oraz fajne
    ubezpieczenia.

    Karta mbanku jest dobra do płacenia w sieci i również ma dobry program
    rabatowy (na którym oszczędziłem już ze 200 zł) i dodatkowo ma świetny
    podgląd przez internet.

    W pozostałych bankach nie ma aż tak fajnych warunków, więc ciężko
    generalnie się jest "przenieść", aczkolwiek przyznaję, że Premium Club
    Eurobanku (od 1 stycznia) jest dość ciekawą propozycją i pewnie się na
    nią skuszę (o ile mi dadzą :).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2007-12-30 19:11:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2007-12-30, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > roku bede chcial zaswiadczenie o zarobkach do Citi aby podniesli mi
    > litmt (jednakze dopuszczam, ze sprawdza ile to mam limitow w BIK i mi

    Ja też dostaję "na gębę" ale to właśnie jest z takimi śmiesznymi
    limitami. W momencie jak chciałem coś więcej, to w Citi "z automatu"
    odrzucili mój wniosek i nie podali powodu (zasłonili się regulaminem :).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2007-12-30 20:06:46
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > funkcjonalności. Kartą Citi mogę zrobić bezpłatne przelewy (dodatkowo
    > premiowane punktami lojalnościowymi), mam sporo zniżek oraz fajne

    Akurat Citi musiałoby pozostac troche poza ta karuzelą, bo do Citi przenieść
    się nie da.

> [...]
    > generalnie się jest "przenieść", aczkolwiek przyznaję, że Premium Club
    > Eurobanku (od 1 stycznia) jest dość ciekawą propozycją i pewnie się na

    Przeciez nie piszę żebyś się naprawdę przenosił, tylko żebyś się
    "przenosił", nie zamykając poprzedniej karty. Dodatkowo tę sama karte możesz
    potencjalnie "przenieść" w więcej niż jedno miejsce. Generalnie dopracowanie
    się pożądanego poziomu limitu nie sprawia problemów, chyba że jest on bardzo
    wysoki. Sufit trudny do przebicia pojawia się w okolicach 200k.

    marekz

  • 20. Data: 2007-12-30 20:09:32
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > W momencie jak chciałem coś więcej, to w Citi "z automatu"
    > odrzucili mój wniosek i nie podali powodu (zasłonili się regulaminem :).

    Ile to jest obecnie "więcej" w Citi? Mi dali na gębę limit 6k, a odrzucili
    wniosek o drugą kartę z limitem 10k.

    marekz