-
21. Data: 2008-01-04 16:38:36
Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
Od: Mithos <f...@a...pl>
Andrzej Kubiak napisał(a):
> Konieczności brak, ale już nie pamiętam, czy nie zaznaczałem tego we
> wniosku, czy dopiero przy aktywacji.
We wniosku mozna zaznaczac co sie chce, a ubezpiecznie i tak bedzie
aktywne :)
--
Mithos
-
22. Data: 2008-01-04 17:15:34
Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>
Dnia Fri, 04 Jan 2008 17:38:36 +0100, Mithos napisał(a):
> Andrzej Kubiak napisał(a):
>> Konieczności brak, ale już nie pamiętam, czy nie zaznaczałem tego we
>> wniosku, czy dopiero przy aktywacji.
>
> We wniosku mozna zaznaczac co sie chce, a ubezpiecznie i tak bedzie
> aktywne :)
Możliwe :) W każdym razie placówki Millennium jeszcze na oczy nie
widziałem, a ubezpieczeń do karty nie mam :)
AK
-
23. Data: 2008-01-04 17:48:43
Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>
Mithos pisze:
> Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
>> No fakt, że warunki są całkiem miłe a szczególnie te 120 na rok. Co do
>> reszty to jednak mBank wygrywa, bo podgląd ma tak samo dobry (kwestie
>> kolorystyczne pomijam) a konto do kk mamy za darmo, więc ewentualna
>> szybsza spłata lub automatyczna spłata jest za darmo - w multi musimy
>> zapłacić 4 zł (fakt, że dostajemy darmowe przelewy).
>
> Jest jeszcze jedna roznica. Karta mBanku po 1 miesiacu wyglada jak
> szmata. A karty Multi sa teraz nowej i lepszej jakosci.
nie rozpędziaj się, narazie ich nie ma wcale ;)
-
24. Data: 2008-01-05 08:56:35
Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
Od: Mithos <f...@a...pl>
MarekZ napisał(a):
> Tak. Są te karty po prostu piękne. Jak jednorożce.
Ale ja mam ta karte i jest naprawde wysokiej jakosci :)
--
Mithos
-
25. Data: 2008-01-05 11:15:47
Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
Dnia Fri, 04 Jan 2008 17:37:10 +0100, Mithos napisał(a):
> Jest jeszcze jedna roznica. Karta mBanku po 1 miesiacu wyglada jak
> szmata. A karty Multi sa teraz nowej i lepszej jakosci.
No fakt, ale z tym to już dawno musieli coś zrobić (ciekawe zmienili
producenta czy po prostu płacą więcej za lepszy plastik?). Ciekawe czy
mBank też przejdzie na nową karty czy jako uboższa wersja BRE zostanie
przy starych abyśmy mieli kolejny punkt aby można było te banki
rozróżnić ;)
> A co to za oddzial ?
Zielona Góra
> No niestety z Millenium bywa roznie :)
No wiem, dlatego tak się zastanawiam, ale jeżeli chce mieć MC a
jednocześnie zredukować liczbę kart to chyba nie będę miał wyjścia :/
> Nijak, w toku :)
No właśnie to mnie bardzo ciekawi jak zachowa się Multi?
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
26. Data: 2008-01-05 11:44:49
Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
Od: Mithos <f...@a...pl>
Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
> No fakt, ale z tym to już dawno musieli coś zrobić (ciekawe zmienili
> producenta czy po prostu płacą więcej za lepszy plastik?). Ciekawe czy
> mBank też przejdzie na nową karty czy jako uboższa wersja BRE zostanie
> przy starych abyśmy mieli kolejny punkt aby można było te banki
> rozróżnić ;)
Afair zmienili producenta. Poza tym karta Multi jest wazna rok. A karta
mBanku 3 lata. No i taki detal : w Multi duplikat karty jest darmowy
(dla Gold), a w mBanku chyba nie. Ma to znaczenie nie tyle jak sie karte
utraci, co w przypadku jak sie karta zeszmaci :)
> Zielona Góra
Nie moje rejony, to nic nie pomoge. W kazdym razie w Wawie jest kilka
Multi i mozna trafic na osoby sensowne. Ostatnio otworzyla sie chyba
nawet nowa placowka kolo Silver Screena.
> No wiem, dlatego tak się zastanawiam, ale jeżeli chce mieć MC a
> jednocześnie zredukować liczbę kart to chyba nie będę miał wyjścia :/
Ja doszedlem do wniosku ze MC mi jest zbedny. W zasadzie tej karty
Millenium nie uzywam od 2 miesiecy, place tylko VISA (Citi, Multi). A
jak bede jakiegos potrzebowal to go sobie wyrobie, teraz to zaden
problem. Oczywiscie chcialem miec zapasowego MC Raiffesen (Mistrzowska),
poniewaz moglbym placic to 25 zl/rocznie i miec spokojna glowe. W
dodatku karta Raiffeisen umozliwia samodzielne ustalenie limitow na
wyplaty gotowkowe/bezgotowke przez www, co dla karty, ktora lezy w
szufladzie jest nieocenione (np. karte mBanku mam ustawiona na 1 PLN,
poniewaz i tak jej nie nosze). Tyle, ze mi Raiffeisen karty odmowil :(
Karta Millenium na to nie pozwola. O zgrozo minimalny limit wyplaty
gotowki (z bankomatu!) jaki da sie ustalic to 2k PLN. Troche sporo.
Innych limitow tez nie da sie zbytnio zmniejszyc.
> No właśnie to mnie bardzo ciekawi jak zachowa się Multi?
Mnie chyba ciekawi to jeszcze bardziej :) Zdecydowanie nie mam ochoty
zmieniac swojego glownego banku na znowu jakis wynalazek... W razie
czego pojde do arbitra, a pozniej bede sie rozbijal po sadach. Ot, dla
zasady.
--
Mithos
-
27. Data: 2008-01-05 13:08:55
Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>
Mithos pisze:
> MarekZ napisał(a):
>> Tak. Są te karty po prostu piękne. Jak jednorożce.
>
> Ale ja mam ta karte i jest naprawde wysokiej jakosci :)
nie bój nic, tobie też się skończy ważność ;)
-
28. Data: 2008-01-05 13:13:29
Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>
Mithos pisze:
> Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
(...)
>> No właśnie to mnie bardzo ciekawi jak zachowa się Multi?
>
> Mnie chyba ciekawi to jeszcze bardziej :) Zdecydowanie nie mam ochoty
> zmieniac swojego glownego banku na znowu jakis wynalazek... W razie
> czego pojde do arbitra, a pozniej bede sie rozbijal po sadach. Ot, dla
> zasady.
daj znać, przyłącze się. Moja reklamacja (na zwykłą kartę debetową do
konta firmowego) również nijak.
-
29. Data: 2008-01-05 13:53:19
Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>
Dnia Sat, 05 Jan 2008 12:44:49 +0100, Mithos napisał(a):
> Karta Millenium na to nie pozwola. O zgrozo minimalny limit wyplaty
> gotowki (z bankomatu!) jaki da sie ustalic to 2k PLN.
Korekta: 1000. Przy aktywacji konsultant wprawdzie stwierdził radośnie, że
luzik, zaraz wypłaty ustawi mi na 0, ale po kwadransie zadzwonił,
przeprosił, że się przymotał, zera się nie da, musi być tysiąc.
W sumie u mnie też karta do likwidacji, ale poczekam jeszcze na wynik
reklamacji :)
AK
-
30. Data: 2008-01-05 15:36:59
Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
Od: Mithos <f...@a...pl>
Andrzej Kubiak napisał(a):
> Korekta: 1000. Przy aktywacji konsultant wprawdzie stwierdził radośnie, że
> luzik, zaraz wypłaty ustawi mi na 0, ale po kwadransie zadzwonił,
> przeprosił, że się przymotał, zera się nie da, musi być tysiąc.
> W sumie u mnie też karta do likwidacji, ale poczekam jeszcze na wynik
> reklamacji :)
Tez mialem tak samo. Najpierw sie dalo, ale pozniej sie okazalo ze
jednak nie. Ja mam MC Gold i tam jest min. 2k PLN.
--
Mithos