  • 1. Data: 2009-09-29 13:33:09
    Temat: Multi - zmiana toip
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Przed chwilą zalogowałem się do Multibanku, tam przywitało mnie:
    ======================
    Informujemy, że od dnia 1 października 2009 r. MultiBank wprowadza zmiany w Taryfie
    Prowizji i Opłat Bankowych MultiBanku.

    Szczegółowe informacje o zmianach znajdują się w aktualnościach na
    stronie internetowej MultiBanku www.multibank.pl
    =====================
    Niestety na stronie "aktualności" nic nie ma.
    Ktoś coś wie?
    KJ

    --
    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.

  • 2. Data: 2009-09-29 13:38:20
    Temat: Re: Multi - zmiana toip
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stronie internetowej MultiBanku www.multibank.pl
    > =====================
    > Niestety na stronie "aktualności" nic nie ma.

    tez mnie to przed chwila przywitalo i tez nie wiem o co chodzi i oczywiscie
    pewnie trzeba sie przekopac przez jakies 100 stron pdfa.

    pozdrawiam, wromek

  • 3. Data: 2009-09-29 13:42:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> wrote in message

    > tez mnie to przed chwila przywitalo i tez nie wiem o co chodzi i
    > oczywiscie pewnie trzeba sie przekopac przez jakies 100 stron pdfa.

    Może wreszcie coś na korzyść klientów!

    Żartowałem! :D

  • 4. Data: 2009-09-29 13:48:38
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Może wreszcie coś na korzyść klientów!

    > Żartowałem! :D

    A ja juz myślałem, że na głowę upadłeś.

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-09-29 13:52:05
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > Może wreszcie coś na korzyść klientów!

    Tak, przy kazdym logowaniu zimne piwko :-)

  • 6. Data: 2009-09-29 13:55:08
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Może wreszcie coś na korzyść klientów!

    > Żartowałem! :D

    aaaaahahahah :)
    110/100 :)

  • 7. Data: 2009-09-29 14:33:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Przed chwilą zalogowałem się do Multibanku, tam przywitało mnie:
    [...]

    > Niestety na stronie "aktualności" nic nie ma.

    Pojawił się też wniosek o wysyłanie harmonogramów kredytu na
    email. Można więc podejrzewać, że chodzi o wprowadzenie opłaty za
    papierowe harmonogramy. Ciekawe czy przemycą coś jeszcze ...
    KJ

    --
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 8. Data: 2009-09-29 14:39:12
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    wromek pisze:
> [...]
    >
    > tez mnie to przed chwila przywitalo i tez nie wiem o co chodzi i oczywiscie
    > pewnie trzeba sie przekopac przez jakies 100 stron pdfa.

    Doradca AQ też nie wie czego dotyczą zmiany. Ja już nie wiem, czy śmiać
    się, czy płakać nad polityką informacyjną Multi

  • 9. Data: 2009-09-29 17:47:47
    Od: Marcin Krzyzanowski <m...@g...pl>

    On 2009-09-29 15:33:09 +0200, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) said:

> [...]
    > stronie internetowej MultiBanku www.multibank.pl
    > =====================
    > Niestety na stronie "aktualności" nic nie ma.

    na stronie
    http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/oplaty_i_prow
    izje/
    tez nie ma nic co obowiazywaloby od 1 października.

    Dezinformują.

  • 10. Data: 2009-09-29 17:53:03
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Marcin Krzyzanowski" <m...@g...pl> wrote in message

    > na stronie
    > http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/oplaty_i_prow
    izje/
    > tez nie ma nic co obowiazywaloby od 1 października.
    >
    > Dezinformują.

    Chciałbym napisać, że ja na żadnym z kont nie mam takiego komunikatu o jakim
    piszecie. :)