  • 21. Data: 2004-04-20 19:06:05
    Temat: Re: MultiBałagan (?) czy o mnie chodziło z tym s
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    > ...się rozpisałem, motyla noga ;)
    > Mam nadzieję że trochę rozjaśniłem sytuację.

    Wiesz, ja tu jestem 6 lat na pbb. Stąd poczułem, że mam prawo postawić takie
    pytania :)))
    Z perspektywy czasu moje pytania - tak sądzę - nadal są aktualne i bez
    odpowiedzi. W porównaniu do tego co było kilka lat temu - obecnie nie ma tu
    żadnego trendu i jest mała funkcja doradcza - niestety.

    pzdr
    KK

  • 22. Data: 2004-04-20 20:14:39
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    KK <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> wrote:

    > Wiesz, ja tu jestem 6 lat na pbb. Stąd poczułem, że mam prawo
    > postawić takie pytania :)))

    A to przepraszam i chylę czoła :)

    > Z perspektywy czasu moje pytania - tak sądzę - nadal są aktualne i bez
    > odpowiedzi. W porównaniu do tego co było kilka lat temu - obecnie nie
    > ma tu żadnego trendu i jest mała funkcja doradcza - niestety.

    Za mojej "kadencji" nie było to zbyt wyraźne, ale zapewne masz rację.
    Z tym, że i w samej bankowości zaszły duże zmiany, oferty zaczynają się
    robić coraz bardziej podobne - zwłaszcza pod względem dostępu przez zdalne
    kanały.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 23. Data: 2004-04-22 22:10:05
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message
> [...]
    > robić coraz bardziej podobne - zwłaszcza pod względem dostępu przez zdalne

    A to fakt. Kiedy handlobank wprowadził dostęp przez net - to było o czym
    dyskutować. Jedyną rozsądną w miarę alternatywą był dostęp do Telepekao24 (i
    wcześniej w PBG chyba). Tamte dyskusje były chyba bardziej akademickie,
    bardziej zażarte, bo było tego mniej (niezły paradoks w suumie). Teraz są
    dyskusje takie czy mBank to syf czy nie :)))
    A może to ja się starzeję ;) i spojrzenie się zmienia? Kto wie... :)

    pzdr
    KK

  • 24. Data: 2004-04-23 16:39:01
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

> [...]
    > Telepekao24 (i wcześniej w PBG chyba). Tamte dyskusje były chyba
    > bardziej akademickie, bardziej zażarte, bo było tego mniej (niezły

    IMHO, tylko teoretycznie :) Jeśli na rynku ofert jest dużo i są one podobne,
    to coraz większe znaczenie mają sprawy drugorzędne. Takie duperele.
    I o duperelach wciąż się tu rozmawia :)

    > Teraz są dyskusje takie czy mBank to syf czy nie
    > :)))

    Nie miałem tam nigdy konta, ale wystarczyło poczytać grupę żeby tego nie
    żałować ;) To jest rola doradcza dla mnie.

    > A może to ja się starzeję ;) i spojrzenie się zmienia? Kto
    > wie... :)

    To na pewno (bez uraz), widzę to też po sobie :)

  • 25. Data: 2004-04-23 18:51:33
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    > I o duperelach wciąż się tu rozmawia :)

    Oo, to chyba dobre określenie (bez urazy dla nikogo) ;)

    > Nie miałem tam nigdy konta, ale wystarczyło poczytać grupę żeby tego nie
    > żałować ;) To jest rola doradcza dla mnie.

    No właśnie - ja się z tym do końca nie mogę zgodzić. Kiedyś nie było aż tylu
    tak skrajnych opinii. Osobiście nie uważam, że mBank/Inteligo/cośtam to syf.
    A ludzie tu wchodzą, czytają i widzą "Skandal! Lukas ukradł mi 100 zł!" itp
    itd :)

    > To na pewno (bez uraz), widzę to też po sobie :)

    :)
    pzdr
    Krzysiek

    PS. No dobra, Pekao to rzeczywiście syf ;)))))))))))))))

  • 26. Data: 2004-04-23 21:32:06
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "KK" napisał:

    > Oo, to chyba dobre określenie (bez urazy dla nikogo) ;)

    Ale to prawda. Do tego smutna prawda. Juz jakis czas temu myslalem ze poziom na
    pbb osiagnal dno i ze sie poprawi. Niestety nic z tego - jest coraz gorzej i
    osiągane sa kolejne dna ;-( Zupełnie jak na Wiejskiej ;-((
    Ps. kolejne dno zostanie osiągnięte jak VW czy Lukas podwyższy opłaty ;)

> [...]
    > A ludzie tu wchodzą, czytają i widzą "Skandal! Lukas ukradł mi 100 zł!" itp

    Masz rację. Pozostawie bez komentarza wydawanie opinii na temat
    banku/produktu/etc. o którym sie nie ma pojecia, albo na podstawie opinii
    jakiegoś krzykacza. A takich ostatnio coraz więcej.... dlatego później taki tu
    śmietnik i archiwum bzdur ;-/

    > PS. No dobra, Pekao to rzeczywiście syf ;)))))))))))))))

    Buehehehe ;) A tak na serio, to widac to po wynikach - ludzie zaczęli mocno
    głosować nogami. I słusznie zresztą ;) Dlatego stworzyli Xelion, bo marka pekao
    zaczyna sie już negatywnie kojarzyć (coś jak CPN kiedyś).
    ;-))

    --
    Witek

  • 27. Data: 2004-04-23 21:38:21
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> napisał
    > Nie miałem tam nigdy konta, ale wystarczyło poczytać grupę żeby tego nie
    > żałować ;) To jest rola doradcza dla mnie.

    A jeśli w archiwum z ostatnich miesięcy wiekszość to śmieci, stek bzdur i opinie
    jakis krzykaczy przeinaczajacych fakty ? to co ?

  • 28. Data: 2004-04-24 01:12:03
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    > Oo, to chyba dobre określenie (bez urazy dla nikogo) ;)

    Rzeczywistość.

> [...]
    > mBank/Inteligo/cośtam to syf. A ludzie tu wchodzą, czytają i widzą
    > "Skandal! Lukas ukradł mi 100 zł!" itp itd :)

    Mówisz o krzykaczach którzy nie wiedzą co to jest bank. Oprócz takich
    opinii, znajdzie się też kilka konkretów.

    > PS. No dobra, Pekao to rzeczywiście syf ;)))))))))))))))

    LOL

  • 29. Data: 2004-04-24 01:15:53
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński"
    > <s...@S...PRECZpoczta.fm> napisał
    >
    > A jeśli w archiwum z ostatnich miesięcy wiekszość to śmieci, stek
    > bzdur i opinie jakis krzykaczy przeinaczajacych fakty ? to co ?

    To wtedy zastanowię się, co BRE oznacza dla mnie. I przypominając sobie co
    Multi ze mną zrobił - wcale do mBanku mi się nie spieszy.

  • 30. Data: 2004-04-28 19:31:53
    Temat: Re: MultiBałagan (?)
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Jacek Pełka <j...@c...com.pl> wrote:
    > W ubiegły piątek telefon z MB - nie dostali dokumentów. Umówiłem się
    > żeby dali znać za tydzień czy dokumenty doszły. W środę zadzwoniłem
    > sam, multilinka sprawdziła i powiedziała mi że dokumenty doszły,
    > decyzja będzie najpóźniej na początku przyszłego tygodnia.
    > A dziś zadzwoniła pani z którą rozmawiałem w poprzedni piątek i
    > twierdziła że dokumenty jednak nie doszły. Była bardzo zdziwiona,

    Ostatecznie okazało się że doszły i dezyzja co do linii kredytowej
    jest pozytywna. Teraz muszę dosłać opinię z obecnego banku i potwierdzone
    przez ten bank wypowiedzenie umowy o linię kredytową i już mogę
    podpisać umowę z Multi.
    Czy ktoś przerabiał taki manewr? Mam teraz wątpliwości czy znowu
    gdzieś się jakieś papiery zawieruszą i zostanę bez linii kredytowej.

    Zauważyłem też że intensywnie starali się mnie zniechęcić do podpisania
    umowy za pośrednictwem kuriera, bo to znacznie podobno wydłuży sprawę,
    że lepiej i szybciej w placówce itp. Może i tak ale skoro piszą na www
    że można przez kuriera to nie chce mi się zasuwać 100 km do oddziału.
    Wie ktoś jak długo czeka się na kuriera? (multilinia nie wie)

    Pozdrawiam
    Jacek

    --
    Ja to jakbym i chciał bić żonę, to nie miałem kiedy.