  • 1. Data: 2004-02-09 16:26:32
    Temat: MultiBank - bezpłatne bankomaty BZWBK od 15 lutego
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    Jeszcze nie było na grupie:

    Od 15 lutego 2004 r. dodatkowo 556 bezprowizyjnych bankomatów

    Zachęcamy Państwa do korzystania z bankomatów Banku Zachodniego
    WBK S.A. Od 15 lutego br. posiadacze kart debetowych Visa Electron,
    Visa Classic oraz Visa Business Electron MultiBanku mogą bez prowizji
    dokonywać wypłat w 556 bankomatach BZW WBK S.A. w całej Polsce.
    Szczegółową listę bankomatów znajda Państwo na naszych stronach
    internetowych www.multibank.pl. Informacji o bankomatach udzielają
    również operatorzy multilinii 0 801 300 000

    ...i dalej wypisane są wszystkie miejscowości, gdzie znajdują
    się bankomaty BZWBK

    Przyszło z ostatnim wyciągiem z multikonta.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2004-02-09 16:27:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wilczek <w...@k...pl> wrote:
    > ...i dalej wypisane są wszystkie miejscowości, gdzie znajdują
    > się bankomaty BZWBK

    Dla mnie bomba,
    Multi + Inteligo + dla naglych przypadkow VW Bank... :)

  • 3. Data: 2004-02-09 16:29:54
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Dla mnie bomba,
    > Multi + Inteligo + dla naglych przypadkow VW Bank... :)

    Dla mnie tez - w Poznaniu BZWBK na kazdym rogu wiec
    juz nawet VE Inteligo nosic nie musze :-)

  • 4. Data: 2004-02-09 16:46:20
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał:
    > Dla mnie tez - w Poznaniu BZWBK na kazdym rogu wiec

    Hehe, ja też ;-]]]

    > juz nawet VE Inteligo nosic nie musze :-)

    Teraz to już chyba lenistwo zwycięży ;)

  • 5. Data: 2004-02-09 19:55:47
    Od: "dc" <d...@a...pl>

> [...]
    > również operatorzy multilinii 0 801 300 000
    >
    > ...i dalej wypisane są wszystkie miejscowości, gdzie znajdują

    Heh, albo BZWBK, albo w calej Polsce... Na wschod od Wisly BZWBK wystepuje
    rzadziej niz mucha plujka. Internetowy (czytaj dostepny wszedzie) bank z
    regionalna siecia bankomatow... Fajne. Na jaki jeszcze wspanialy pomysl wpadnie
    zarzad BRE? Ostatnio co pomysl to nie wiadomo czy sie cieszyc, czy plakac...

  • 6. Data: 2004-02-09 20:28:24
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "dc" <d...@a...pl> napisał:
    > Heh, albo BZWBK, albo w calej Polsce... Na wschod od Wisly BZWBK wystepuje
    > rzadziej niz mucha plujka. Internetowy (czytaj dostepny wszedzie) bank z
    > regionalna siecia bankomatow... Fajne.

    Euronet + Wbk to chyba lepiej niż było ? ;P

    > Na jaki jeszcze wspanialy pomysl wpadnie
    > zarzad BRE? Ostatnio co pomysl to nie wiadomo czy sie cieszyc, czy plakac...

    Kolejny Prezes z zamiłowania (podobnie jak w przypadku dyskusji nt mBanku) ;P

    --
    Witek

  • 7. Data: 2004-02-09 20:31:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    dc <d...@a...pl> wrote:

    > rzadziej niz mucha plujka. Internetowy (czytaj dostepny wszedzie) bank z

    Chyba Ci się coś pomyliło.

    --
    Przemysław Maciuszko