  • 11. Data: 2004-07-27 08:52:58
    Temat: Re: MultiBank i przelew pieniedzy do USA
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    Po co sie tak dużo rozwodzić o kosztach przelewów w Multi ?
    Precież w tabeli prowizjii i opłat jest jasno napisane że koszt takiego
    przelewu to:
    0,25% kwoty przelewu nie mniej jak 20zł nie wiecej jak 200zł
    + 5zł za komunikat SWIFT
    + 3zł za złożenie dyspozycji w oddziale (jak robimy przez net to tej opłaty nie
    ma)

    i wszystko jasne

  • 12. Data: 2004-07-27 09:51:15
    Od: "Ebay" <l...@N...tenbit.pl>

    "Magnat" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > + 5zł za komunikat SWIFT
    > + 3zł za złożenie dyspozycji w oddziale (jak robimy przez net to tej

    Niestety ale nie są to jedyne opłaty, bo dochodza jeszcze opłaty bankow
    pośredniczących i docelowego. Te opłaty z tabeli to tylko opłaty Multibanku.

  • 13. Data: 2004-07-27 13:38:28
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Ebay" <l...@N...tenbit.pl> wrote in message
    > Niestety ale nie są to jedyne opłaty, bo dochodza jeszcze opłaty bankow
    > pośredniczących i docelowego. Te opłaty z tabeli to tylko opłaty
    Multibanku.

    Mi za przelew do TSB Lloyds (UK) nic nie pobrali extra - pół roku już
    będzie.

    pzdr
    Krzysiek

  • 14. Data: 2004-07-27 19:37:29
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Magnat" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > + 5zł za komunikat SWIFT
    > + 3zł za złożenie dyspozycji w oddziale (jak robimy przez net to tej opłaty nie

    Ale gdy zaznaczysz że pokrywasz koszty banków-korepondentów możesz
    zapłacić jeszcze raz tyle albo więcej... Ale niedługo (listopad) wchodzi
    EuroElixir (na początku dwie sesje dziennie), więc chociaż przelewy w
    strefie Euro stanieją do poziomu przelewów krajowych (mam nadzieję)...
    :))

    --
    Misery - a necessary evil
    Sympathy - a tool for tools

  • 15. Data: 2004-07-27 20:33:49
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    > Niestety ale nie są to jedyne opłaty, bo dochodza jeszcze opłaty bankow
    > pośredniczących i docelowego. Te opłaty z tabeli to tylko opłaty Multibanku.

    I tu mijasz się z prawdą, trzeba poczytać troche regulamin, jeżeli Ty jako
    zleceniodawca pchcesz pokryć koszty przelewy to MultiBank nie może pobrać
    więcej niż 0,25% minimum 20 zł +5zł za polecenie SWIFT i wogle Cie nie obchodzi
    czy przelew idzie przez pośrednika czy bezpośrednio!

  • 16. Data: 2004-07-27 20:59:00
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Magnat wrote:

> [...]
    > może pobrać więcej niż 0,25% minimum 20 zł +5zł za polecenie SWIFT i
    > wogle Cie nie obchodzi czy przelew idzie przez pośrednika czy

    Możesz napisać który regulamin i w której części o tym mówi?

    Bogdan B.