  • 11. Data: 2003-05-13 17:10:14
    Temat: Re: MultiBank - jeszcze przed wakacjami przej?cie na euro w roliczeniach kartowych
    Od: "Marcin Lubojanski" <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podajacy sie za Szymon Marjanski<s...@p...onet.pl>
    nagryzmolil(a) w news:0l52cv0fin70aouf55o22movisvr5bedlk@4ax.com:

    > Zapewne jak tylko odpala kredytowa (zdaje sie ze ma byc w euro od
    > poczatku), a pare miesiecy potem Nowa Debetowa...

    Fajnie by bylo jakby zdazyli przed wakacjami. Ale wymiana kart
    nastapilaby dopiero po zakonczeniu waznosci dotychczasowej?
    A co jesli zastrzege karte?? ;-))

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojanski
    --
    interesujesz sie turystyka? zapraszam na moje strony:
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 12. Data: 2003-05-13 19:47:47
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marcin Lubojanski" <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>
    napisal w wiadomosci news:b9r8tk$dc$1@inews.gazeta.pl

    > Fajnie by bylo jakby zdazyli przed wakacjami. Ale wymiana kart
    > nastapilaby dopiero po zakonczeniu waznosci dotychczasowej?

    Tego to sie nie da przewidziec. W MultiBanku mozna zglosic chec
    wymiany pomimo ze do wygasniecia starej karty jest sporo czasu,
    z powodu wlasnie "nowych funkcjonalosci" i nie wiaze sie to z
    oplatami - tak wiec w mBanku MOZE (ale nie musi) byc podobnie.

    --
    Zastrzezenie: Nie zgadzam sie na wysylanie ofert na adres uzyty
    do/podczas wyslania tej wiadomosci.

  • 13. Data: 2003-05-13 20:59:01
    Temat: Re: MultiBank - jeszcze przed wakacjami przejście na euro w roliczeniach kartowych
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    napisał w wiadomości news:b9qodj$6tu$1@news.onet.pl...
    > MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - planuje w
    > połowie czerwca br przejście w rozliczeniach kartowych z dolarów na
    > euro. Po wprowadzeniu nowego sposobu rozliczania wszystkie transakcje
    > dokonane za pośrednictwem kart kredytowych i nowych kart debetowych
    > Visa

    Chyba niepotrzebnie zrezygnowalem z VE na rzecz VC :(
    Jesli dobrze zrozumialem, to nowe sa tylko VE i tylko one beda w Euro, a
    debetowa VC w dolarach.
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 14. Data: 2003-05-13 21:26:40
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał:

    > Chyba niepotrzebnie zrezygnowalem z VE na rzecz VC :(
    > Jesli dobrze zrozumialem, to nowe sa tylko VE i tylko one beda w Euro, a
    > debetowa VC w dolarach.

    Od czerwca będa też pozostałe nowe debetówki, a zatem VC tez.

  • 15. Data: 2003-05-14 06:51:42
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > Od czerwca będa też pozostałe nowe debetówki, a zatem VC tez.

    Mam karte Visa Credit od marca. Czy w takim razie mam poprosic o jej wymiane
    na nowa, czy tez od czerwca bedzie ona automatycznie rozliczana przez EUR ?
    Czy tak samo z VE?

    Pozdrawiam,

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 16. Data: 2003-05-14 07:33:59
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 13 May 2003 21:47:47 +0200 "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > z powodu wlasnie "nowych funkcjonalosci" i nie wiaze sie to z
    > oplatami - tak wiec w mBanku MOZE (ale nie musi) byc podobnie.

    Prosba o nowa karte nie musi byc umotywowana mocno. Mozesz powiedziec,
    ze pies Ci zjadl (taka wymowka z podstawowki, jak sie nie mialo pracy
    domowej).
    Co do zdazenia przed wakacjami to nie wiadomo - z tego co sie
    orientuje troche trwa przygotowanie banku - system, konfiguracja,
    procedury, szkolenia. Dopiero co odpalili kredytowa - dajcie im troche
    czasu.

    Wczoraj aktywowalem nowa karte w Multi - natychmiast zrobilem z niej
    bankomatowa (limit pos na zero) bo takiej wlasnie potrzebowalem.
    PIN i limity sie ustawia jak w kredytowej.

    Szymon

  • 17. Data: 2003-05-14 07:37:38
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 14 May 2003 08:51:42 +0200 "Danio" <n...@s...com> wrote:

    > Mam karte Visa Credit od marca. Czy w takim razie mam poprosic o jej wymiane
    > na nowa, czy tez od czerwca bedzie ona automatycznie rozliczana przez EUR ?
    > Czy tak samo z VE?

    Nie Danio, luzik. Kredytowa jest juz nowa karta - ma ustawianie
    limitow i PIN. I zapewne w tym samym momencie co debetowe (nowe)
    zacznie byc przeliczana przez Euro.

    Co do tego, ktore karty sa nowe, a ktore stare, to najlepiej zapytac
    na MultiLinii. Ale tak jak napisal ktos wczesniej od czerwca wszystkie
    juz beda nowe, ze swoja glowna zaleta - ustalaniem limitow operacji.

    Szymon

  • 18. Data: 2003-05-14 07:47:44
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    [...]

    OK, dzieki.

  • 19. Data: 2003-05-14 08:59:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał:

    > Mam karte Visa Credit od marca. Czy w takim razie mam poprosic o jej wymiane
    > na nowa,

    Nie. KK działa na nowym module kart od początku, stąd PINy limity, etc.

    > czy tez od czerwca bedzie ona automatycznie rozliczana przez EUR ?

    AFAIK tak.

    > Czy tak samo z VE?

    Nie, karty działające w nowym module kart maja inny BIN, a zatem trzeba zmienić
    na nową. Ja pisałem o _debetówkach_ (także tych wypukłych - VC) - tzn. nie ma
    jeszcze nowych VE aqua, VE bc, i VC - będą podobno od czerwca.