  • 1. Data: 2004-09-01 13:58:41
    Temat: MultiBank najlepszym bankiem dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców według rankingu miesięcznika Profit
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - został liderem rankingu banków
    opracowanym przez miesięcznik gospodarczy Profit. Po raz drugi MultiBank
    uzyskał tytuł najlepszego banku dla klientów detalicznych.

    Zdobył także I miejsce oraz tytuł Jaskółki Profitu w przygotowanym po raz
    pierwszy rankingu banków dla małych firm.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6372
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-01 17:03:39
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    widziałem artykuł i jakoś nie moge doliczyć się tych kosztów wyliczonych w
    tabelce, ani te "płatne przelewy w niektórych bankach": jakoś aktualnością
    mi nie pachną.

  • 3. Data: 2004-09-02 06:06:15
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > widziałem artykuł i jakoś nie moge doliczyć się tych kosztów wyliczonych w
    > tabelce, ani te "płatne przelewy w niektórych bankach": jakoś aktualnością
    > mi nie pachną.

    Mam ta gazetke i troszke malo rzetelnie i przy bardzo scislych zalozeniach
    to robili.
    Wysoka pozycja rafiego wynika np z 1zl kosztow wyplaty z obcego bankomatu.