  • 1. Data: 2004-06-21 12:54:51
    Temat: MultiBank - nowa Placówka Partnerska w Szczecinie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - 23 czerwca br. otwiera kolejne
    Centrum Usług Finansowych działające w modelu "placówki partnerskiej". Nowy
    oddział MultiBanku znajdzie się przy ul. Wojska Polskiego 26 w Szczecinie i
    będzie otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00.
    Pierwsze 4 placówki partnerskie w Kaliszu, Koszalinie, Wrocławiu i
    Pabianicach, zarządzane przez prywatnych przedsiębiorców MultiBank uruchomił
    w 2003.
    (...)
    I dalej gdzie pojawia sie nowe placówki
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5597

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-21 13:26:39
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:cb6ls6$hc7$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Pierwsze 4 placówki partnerskie w Kaliszu, Koszalinie, Wrocławiu i
    > Pabianicach, zarządzane przez prywatnych przedsiębiorców MultiBank

    Aaa, to już wiem dlaczego we Wrocławiu na Teatralnej jest taka miła obsługa
    :) Bo to placówka partnerska i franczyzobiorcy zależy :) Oby ich więcej było
    w takim razie.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-06-21 13:54:11
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Oby ich więcej było
    > w takim razie.

    ponoć ma być 30 - żeby zwiększyć ilość oddziałów do 60