-
11. Data: 2006-08-18 16:57:55
Temat: Re: MultiBank - reklamacja
Od: Catbert <c...@w...pl>
salvado napisał(a):
> Użytkownik m...@g...com napisał:
>> Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?.
>>
>>
> tylko wyjaśnienia, dlaczego nie zostałem poinformowany (dowolnym
> kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę
> się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku
> dni jest ona zastrzeżona.
Jeżeli bank odpowiada za transakcje dokonane "twoją" kartą bez Twojej
wiedzy, także przed zgłoszeniem - to dopuszczając do sytuacji, w której
bank może ponieść konsekwencje finansowe braku należytej stranności z
Twojej strony - ma prawo być oschły.
To tak, jakbyś nie zgłosił kradzieży, a miał pretensje, że policja
znalazła Twoją rzecz, a Ciebie nie szukają - a Ty się martwisz :-))
Czy potrafisz powołać się na konkretny zapis regulaminu i/lub normy
ogólniejszej np. z kc, która została naruszona przez bank?
Pzdr: Witek