  • 11. Data: 2010-05-11 16:52:01
    Temat: Re: MultiBank - schodzi na psy
    Od: Misiu <m...@y...com>

    W dniu 2010-05-11 09:26, Sebastian pisze:

    > Nie wiem jak teraz ale ING przez lata był na pierwszym miejscu jeśli
    > chodzi o liczbę naruszeń interesów klientów i zakwestionowanych zapisów
    > w umowach i regulaminach.

    Miałem i mam tam konto Direct. Jakoś bardziej źle niż w innych bankach
    tam nie jest IMHO.

    > Mam tam konto Direct i musiałem być po założeniu w banku jeszcze 2 razy
    > bo najpierw nie aktywowano mi dostępu przez net - Do konta DIRECT ! :)
    > Po miesiącu okazało się, że mam włączony płatny pakiet SMS mimo, że
    > wtedy dla konta Direct był bepłatny. Przez telefon usłyszałem, że to
    > efekt mojego zlecenia w czasie otwierania konta. Na moje pytanie co
    > takiego zleciłem skoro w ich TOiP jest informacje że pakiet który
    > posiadam jest bezpłatny, poproszono mnie żeby udać się do placówki i to
    > wyjaśnił.

    Wyjątek potwierdza regułę. Myślę, że każdy na tej grupie będzie w stanie
    napisać coś niefajnego o każdym banku. Też miałem problemy z aktywacją,
    na szczęście gdzieś znalazłem jakiś "magiczny numer" (jakieś id nadany w
    banku chyba 10 lat temu) i problem na szczęście udało się rozwiązać
    telefonicznie.

    IMHO mój przypadek z Multi jest nieco inny. Nie pisałem o całości moich
    przebojów z Multibankiem, ale skala problemu jest IMHO znacznie większa
    spora. W pewnym sensie "opiekuję" się kontami moich rodziców w tym
    banku. Praktycznie z roku na rok jest coraz gorzej, coraz więcej
    problemów z każdej strony: począwszy od OSZUKIWANIA klienta typu "nic
    Pan za to nie zapłaci", albo to "załatwi Pan tylko u mnie, na Multilinii
    już nie", przez rozpatrywanie reklamacji miesiącami (dosłownie), po
    NOTORYCZNE problemy jak u Ciebie z aktywacją róznych dupereli (ktoś
    czegoś nie dopilnował, nie kliknął gdzie trzeba, etc).

    Trzy konta, trzy różne osoby, te same problemy w dużych ilościach.

    > Z konta Direct jestem zadowolony, ale kredytu raczej w ING bym nie brał.

    A ja już kiedyś tam miałem i wcale źle nie było. IMHO największym
    problemem ING jest brak elastyczności. Przykładowo: mają dla Ciebie
    ofertę "pożyczki dostępnej od ręki" na powiedzmy 50.000 zł, ale zamienić
    się tego na kartę kredytową z dużo niższym limitem, albo linię kredytową
    w koncie już nie da. Tak mają od lat (przynajmniej w moim przypadku) i
    tu niestety nic się nie zmienia.

    --
    http://voip.stegny.net

  • 12. Data: 2010-05-11 16:55:40
    Od: Misiu <m...@y...com>

    W dniu 2010-05-11 11:52, xbartx pisze:

    > Raz na rok to może i tak, ale raz na miesiąc to zdecydowanie tragedia i
    > to w dodatku grecka ;)

    Samochodem do najbliższego oddziału mam 10 minut, do kolejnych 3 czy 4
    powiedzmy 20. Wiem, będzie ciężko zimą przy -20 stopniach, ale jakoś
    przeżyję :)

    --
    http://voip.stegny.net

  • 13. Data: 2010-05-11 18:51:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.05.2010 18:55), Misiu wrote:

    > Samochodem do najbliższego oddziału mam 10 minut, do kolejnych 3 czy 4
    > powiedzmy 20. Wiem, będzie ciężko zimą przy -20 stopniach, ale jakoś
    > przeżyję :)

    10 minut samochodem to jest jakieś 10 km, czyli od 1/2 do 1 litra
    paliwa. Czyli od 2 do 4 zł miesięcznie, zimą więcej.

    Ludzie się tutaj potrafią zabijać o 1zł/mc :).

    p. m.

  • 14. Data: 2010-05-11 20:44:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 11 May 2010 20:51:25 +0200, mvoicem napisał(a):

    > 10 minut samochodem to jest jakieś 10 km, czyli od 1/2 do 1 litra
    > paliwa. Czyli od 2 do 4 zł miesięcznie, zimą więcej.
    >
    > Ludzie się tutaj potrafią zabijać o 1zł/mc :).

    Mi nie chodziło o koszty, tylko o sam fakt pojawiania się raz w miesiącu
    w marmurku. Po co? Pomijam tutaj konta firmowe i jakieś specyficzne
    sytuacje jak przelewy z kk w getinie, które nota bene już getin
    wykończył, niestety.

    Xenocide