  • 1. Data: 2005-03-06 21:39:01
    Temat: [MultiBank] zdefiniowane przelewy ;)
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Nie wiem czy zauważył ktoś, ale przy definiowaniu przelewów i wyborze opcji
    wykonywania przelewów przez wap/ivr trzeba wybrać nazwę przelewu.
    Najciekawsze jest to, że na tej rozwijanej liście jest 'Przelew na eKonto 1
    lub 2' oraz 'Przelew na eMax 1 lub 2' :D czyżby mała wpadka i nie
    zaktualizowanie kodu serwisu przed wprowadzeniem kopii z mBanku? :)))

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 2. Data: 2005-03-06 23:08:09
    Temat: Re: [MultiBank] zdefiniowane przelewy ;)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin Kubiczek <u...@h...com> wrote:

    > Najciekawsze jest to, że na tej rozwijanej liście jest 'Przelew na eKonto 1
    > lub 2' oraz 'Przelew na eMax 1 lub 2' :D czyżby mała wpadka i nie

    Nie pomyślałeś, że sporo osób które ma Multikonto - ma także rachunki w
    mBanku?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2005-03-07 00:05:29
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    pomyślałem, ale gdyby informatycy w mBanku dodali np. 'Przelew na Multkonto'
    to byłoby jakoś inaczej. swoją drogą, dlaczego nie ma nazwy 'Przelew na
    rachunek oszczędnościowy' skoro jest oferowany - coś jak eMax tylko inne %%%
    oraz to że może być zasilany tylko z powiązanego Multikonta.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

    :
[...]
    : --
    : Przemysław Maciuszko
    :

  • 4. Data: 2005-03-07 19:44:35
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > rachunek oszczędnościowy' skoro jest oferowany - coś jak eMax tylko inne %%%
    > oraz to że może być zasilany tylko z powiązanego Multikonta.

    sprostowanie - to nie informatycy. oni robia tylko to, co im tzw. biznes kaze :)

    G.

  • 5. Data: 2005-03-07 20:04:25
    Od: DermalAmor <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Nie pomyślałeś, że sporo osób które ma Multikonto - ma także rachunki w
    > mBanku?

    To w mBanku powinny być przelewy na MultiKonto, a nie zauważyłem takowych.

  • 6. Data: 2005-03-07 20:05:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    DermalAmor <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl> wrote:

    > To w mBanku powinny być przelewy na MultiKonto, a nie zauważyłem takowych.

    Bo kto tak powiedział? Ty?
    Widać w BRE uważają inaczej.

    --
    Przemysław Maciuszko