  • 1. Data: 2007-01-12 18:59:18
    Temat: MultiKonto Business Expert tylko dla ... ?
    Od: "....co to..." <c...@t...ca>

    MultiKonto Business Expert to rachunek firmowy dla prawników, architektów i
    podmiotów świadczących usługi doradcze.

    czy takie konto moge zalozyc jak prowadze sklep a nie jestem
    prawnikiem,architektem - czy to tylko dla tych branż ?

  • 2. Data: 2007-01-12 20:00:18
    Temat: Re: MultiKonto Business Expert tylko dla ... ?
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "....co to..." <c...@t...ca> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy takie konto moge zalozyc jak prowadze sklep a nie jestem
    > prawnikiem,architektem - czy to tylko dla tych branż ?

    wypelniajac wniosek na www
    zobaczysz czy twoje EKD/PKD umozliwia zalozenie experta,
    ale raczej podpadasz pod classic.

    ja np. chcialem zalozyc classic ale nie bylo mojego PKD/EKD
    jak zmienilem na experta to poszlo i w sumie sie ciesze
    bo za 15 zeta/m-c mam wszystko wliczone.

    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2007-01-12 21:30:00
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Piotrek. napisał(a):

> [...]
    > jak zmienilem na experta to poszlo i w sumie sie ciesze
    > bo za 15 zeta/m-c mam wszystko wliczone.

    Może można dopisać takie EKD, na które się "łapie" a nie wymaga bycia
    prawnikiem czy architektem.

    Wogóle to proponuję by wszyscy zaczęli w Regon i inne rejestry wpisywac
    w przedmiocie dziłalności: "załącznik do ustawy z dn... z wyłaczeniem
    klasyfikacji określających działalność wymagającą określonych odrębną
    ustawą uprawnień, o ile nie zaznaczono we wniosku, że jest inaczej.