  • 1. Data: 2010-10-09 16:45:49
    Temat: Multibank AQ - zwrot opłaty za kartę
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Zajrzałem przed chwilą na swoje konto i coś mi nie pasuje końcówka -
    sprawdzam historię operacji, a tam:

    Data operacji: 08.10.2010
    Data księgowania: 08.10.2010
    Rodzaj operacji: ZWROT OPłATY ZA UżYWANIE KARTY
    Kwota operacji: 3,00 PLN

    Sprawdziłem dla pewności jeszcze raz cenniki AQ Classic - debetówka nadal
    za 3zł, bez możliwości zwrotu. Ktoś też tak ma? Reklamować rzecz jasna nie
    mam zamiaru, ale zaintrygowało mnie to ;-)

    Aha, karta używana tylko w bankomatach - do zakupów mam Polbank Era.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2010-10-10 05:37:10
    Temat: Re: Multibank AQ - zwrot opłaty za kartę
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > za 3zł, bez możliwości zwrotu. Ktoś też tak ma? Reklamować rzecz jasna nie
    > mam zamiaru, ale zaintrygowało mnie to ;-)

    nie zwracają za karte.

    pozdrawiam, wromek

  • 3. Data: 2010-10-11 14:14:37
    Od: Jan Miś <n...@s...am>

    W dniu 2010-10-10 07:37, wromek pisze:

    > nie zwracają za karte.
    >
    > pozdrawiam, wromek

    Zwracają :)
    mi dziś zwrócili za używanie dwóch kart które zamknąłem po zmianie TOiP

  • 4. Data: 2010-10-11 16:26:05
    Od: gratom <g...@w...pl>

    On 9 Paź, 18:45, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
> [...]
    > mam zamiaru, ale zaintrygowało mnie to ;-)
    >
    >  Aha, karta używana tylko w bankomatach - do zakupów mam Polbank Era.

    Mi też zwrócili i też nie wiem dlaczego.

  • 5. Data: 2010-10-12 05:57:56
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Zwracają :)
    > mi dziś zwrócili za używanie dwóch kart które zamknąłem po zmianie TOiP

    napiszesz to samo za miesiac?

  • 6. Data: 2010-10-12 05:58:48
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Mi też zwrócili i też nie wiem dlaczego.
    -------------------
    napisz reklamacje ;)

  • 7. Data: 2010-10-12 06:13:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> writes:

    > napiszesz to samo za miesiac?

    A ja mam wrażenie, że jest to zwrot opłaty "sprzed zmian w TOiP" mi
    zwrócili opłatę (proporcjonalnie) za wydanie Visy Classic.

    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 8. Data: 2010-10-12 10:30:33
    Od: Jan Miś <n...@s...am>

    W dniu 2010-10-12 07:57, wromek pisze: