  • 11. Data: 2009-11-08 11:06:36
    Temat: Re: Multibank Aquarius
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "MattS" <M...@m...ms> napisał w wiadomości
    news:4af684b9$1@news.home.net.pl...

    > Możliwe, że w innych miastach jest lepiej. Ja jestem z Wrocławia i

    Hisoryjka z Krakowa.
    Podczas zakladania konta w Multi wyszlo, ze mam tez konto w mB.
    Pani z Multi na to, ze dobrze robie, ze przenosze pieniadze do Multi,
    bo mB ma duzo gorszy portfel kredytowy i moze upasc.
    Na moja uwage, ze przeciez to sa tylko oddzialy BRE i nie moga
    upasc oddzielnie pani sie zarzkala, ze jednak Multi to osobny podmiot.
    Poniewaz wiedzialem, ze sie myli to nie dalem sie przekonac, nawet
    pokazalem pierwsze zdanei z umowy ktora wlasnie pani podpisala
    w imieniu BRE:).
    Pani prosila kolezanki o pomoc, w tym m.in. z AQ. Wszystkie
    twierdzily, ze Multi to osbny bank i sa sa osbne gwarnacje
    BFG. Albo chcialy mnie 'oszukac'
    albo nie widzialy jaki bank reprezentuja. W obydwu
    wypadkach to jednak zenada.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 12. Data: 2009-11-08 11:52:05
    Od: ";-))" <n...@g...com>

    On 8 Lis, 12:06, "Marcin" <n...@n...de> wrote:
> [...]
    > twierdzily, ze Multi to osbny bank i sa sa osbne gwarnacje
    > BFG. Albo chcialy mnie 'oszukac'
    > albo nie widzialy jaki bank reprezentuja. W obydwu

    Na tego typu idiotów w placówkach jest jedno wyjście - zadzwoń na
    MultiLinię i złóż reklamację na niekompetencję obsługi. Co innego, gdy
    pracownik się pomyli, ale do błędu się przyzna i będzie starał się go
    naprawić, bo przecież każdy błędy popełnia, a co innego, gdy trwa w
    błędzie i okłamuje klienta. Grupa BRE posiada gwarancje BFG, ale jeśli
    ma się konto w mB i MB to jest jedna ochrona - czyli do 50 tys. EUR
    dla depozytów łącznie zgromadzonych w mB i MB.

  • 13. Data: 2009-11-08 16:26:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Możliwe, że w innych miastach jest lepiej. Ja jestem z Wrocławia i
    > niestety, nie mogę polecić AQ w tych oddziałach, z których korzystam.
    > Pracownicy Multi kilkukrotnie już wkurzyli mnie swoją niekompetencją i
    > brakiem zainteresowania klientem.
    >
    > Matt

    no to w Poznaniu jest lepiej, na pracowników nie narzekam...doradca AQ
    dzwoni czasem w sprawie różnych ofert, ale już mi nie suszy głowy
    strukturami jak mu powiedziałem, że nie życzę sobie tego rodzaju ofert!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-11-08 19:20:37
    Od: robbi <r...@n...com>

    RobertS pisze:

    > no to w Poznaniu jest lepiej, na pracowników nie narzekam...doradca AQ
    > dzwoni czasem w sprawie różnych ofert, ale już mi nie suszy głowy
    > strukturami jak mu powiedziałem, że nie życzę sobie tego rodzaju ofert!

    Mam takie samo doświadczenie z poznańskimi poddziałami AQ - zarówno tym
    na Garbarach jak i na Św.Marcinie.
    I akurat zawsze potrafili mnie jako klienta mile zaskoczyć czymś ponad
    standardowa oferta. Wniosek - poziom obsługi i podejście ma wybitnie
    charakter geograficzny ;)

    --
    pzdr
    robbi

  • 15. Data: 2009-11-08 19:51:00
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tomek pisze:
    > Jakie są profity trzymania >100tys zl w Multibanki?

    Lepiej przelej na kilka oszczędnościowych w Eurobanku. Niektórzy się
    śmieją z ich plastikowych stoisk w supermarketach, ale ten plastik da Ci
    dużo większe odsetki niż marmur - i to się tak naprawdę liczy... :-)

    --
    MiCHA

  • 16. Data: 2009-11-08 20:07:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > I akurat zawsze potrafili mnie jako klienta mile zaskoczyć czymś ponad
    > standardowa oferta. Wniosek - poziom obsługi i podejście ma wybitnie

    najwidoczniej, byłem jeszcze na Głogowskiej i na Wyspiańskiego i też ok ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS