  • 1. Data: 2008-02-02 00:53:15
    Temat: [Multibank] Aquarius intensive - maly zonk
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    Tak więc, choć na stronie nie ma o tym wzmianki troche inaczej to wygląda w
    rzeczywistości niż w teorii.
    Otóż od dziś mozna przechodzic na taryfe intensive - tą z bezpłatnymi
    bankomatami na całym świecie. Tylko, że dopiero multilinia informuje, ze
    bezpłatne bankomaty działają dopiero od następnego miesiąca po uruchomieniu
    taryfy.
    I przy okazji - w nocy z soboty na niedzielę jest konserwacja systemu, w
    trakcie której nie będą działały także karty. Pewnie wreszcie zaksiegują
    transakcje z okresu błędu VISy...

  • 2. Data: 2008-02-02 10:23:18
    Temat: Re: [Multibank] Aquarius intensive - maly zonk
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Filip Lach" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I przy okazji - w nocy z soboty na niedzielę jest konserwacja systemu, w
    > trakcie której nie będą działały także karty. Pewnie wreszcie zaksiegują

    $> --

    no jak nie ma, jak jest:
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/aquari
    us/warunki

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2008-02-02 12:12:05
    Temat: Re: [Multibank] Aquarius intensive - dużyzonk
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    Tomek. <p...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Filip Lach" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    A czy jest gdzieś napisane, że po przełączeniu na taryfę Intensive na skutek
    błędu systemu traci się dostęp do środków w ramach kredytu odnawialnego?
    Bo ja dziś zostałem bez środków na moim podstawowym koncie...

  • 4. Data: 2008-02-02 12:26:35
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Filip Lach <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > A czy jest gdzieś napisane, że po przełączeniu na taryfę Intensive na skutek
    > błędu systemu traci się dostęp do środków w ramach kredytu odnawialnego?
    > Bo ja dziś zostałem bez środków na moim podstawowym koncie...

    Przed toba ciekawy wekeend, w tym ostatnia sobota karnawalu ;)

    Moze infolinia moze cos pomoc?

  • 5. Data: 2008-02-02 12:34:08
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    Krzysztofsf <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Przed toba ciekawy wekeend, w tym ostatnia sobota karnawalu ;)
    >
    > Moze infolinia moze cos pomoc?

    Infolinia informuje, że jest świadoma problemu i tu cytat: "Sprawa jest
    zgłoszona w trybie pilnym, powinna być rozwiązana do wtorku" (sic!)
    A na pytanie co z dostępem do pieniędzy: "bardzo mi przykro"
    ehh, eksperymenty na klienta "prestiżowych". Jedyne co da się załatwić to...
    złożyć reklamację...

  • 6. Data: 2008-02-02 15:07:55
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 02 Feb 2008 12:34:08 +0000, Filip Lach napisał(a):

> [...]
    > pytanie co z dostępem do pieniędzy: "bardzo mi przykro" ehh,
    > eksperymenty na klienta "prestiżowych". Jedyne co da się załatwić to...

    No i właśnie to mnie najbardziej dziwi - po co im te konta prestiżowe jak
    obsługa/traktowanie/jakość taka sama jak przy zwykłych kontach? Może
    klientom są potrzebne żeby się czuli lepiej/wyróżnieni ;) To już wolę np
    mBank za 0 zł przynajmniej jak mi coś takiego się przytrafi i reklamacja
    w trybie pilnym będzie trwać kilka dni, to nie będę się dziwił skoro nic
    nie płace to i mam za swoje hłe hłe.

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-02-03 07:26:29
    Temat: Re: [Multibank] Aquarius intensive - wciąż brak środków
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

> [...]
    > obsługa/traktowanie/jakość taka sama jak przy zwykłych kontach? Może
    > klientom są potrzebne żeby się czuli lepiej/wyróżnieni ;) To już wolę np

    Każdemu wolno woleć to co chce - ja wolę multibank w wersji aquarius ze
    względu na niższe oprocentowanie ko i oddziały. Ale jak tak dalej pójdzie to
    konto w Nordei stanie się głównym...

  • 8. Data: 2008-02-04 10:55:13
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 03 Feb 2008 07:26:29 +0000, Filip Lach napisał(a):

    > Każdemu wolno woleć to co chce - ja wolę multibank w wersji aquarius ze
    > względu na niższe oprocentowanie ko i oddziały. Ale jak tak dalej
    > pójdzie to konto w Nordei stanie się głównym...

    To, że każdemu wolno woleć to jest oczywista oczywistość i ja tego nie
    neguje, ale płacąc tyle za ten "prestiż", który rzekomo otrzymujemy,
    mogłoby iść nieco coś więcej.

    Xenocide