  • 21. Data: 2006-02-02 11:56:13
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: S <w...@h...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Tym razem stawiam minus dla Multibanku. Bodajże w listopadowym wyciągu była
    > informacja, że zostaną wprowadzone:
    > - wyciągi elektroniczne
    > - uproszczone wyciągi papierowe "ekologiczne"
    > - płatne "pełne" wyciągi papierowe.
    >
    > Tymczasem pojawiła się nowa TOiP obowiązująca od 1.02.2006 i nie ma tam ani
    > słowa o uproszczonych wyciągach papierowych. Czyli albo muszę wybrać wyciąg
    > elektroniczny (którego nie chcę) albo płatny wyciąg papierowy.
    >
    > Dlaczego nie poinformowano klientów, że nie będzie darmowych wyciągów
    > papierowych?

    Informacja potwierdzona. 5 zł zwócą do 10 lutego.
    Wyciągi papierowe standardowe (czyli te, które większość z nas
    otrzymuje) będą nadal bezpłatne.

  • 22. Data: 2006-02-02 14:48:42
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Feb 2006 09:11:08 +0100, "Mariusz" <emerel@...op.pl> wklepał(-a):

    >No i faktycznie już jest "OPŁATA ZA MIES. ZESTAWIENIE OPER."
    >Czyli Multi postanowiło złupić nieco kieszenie klientów. Wbrew wcześniejszym
    >informacjom, nie miałem szansy uniknąć opłaty. Teraz jestem ciekawy, co oni
    >na to...

    Już jest info na głównej stronie:
    "Wyciągi okresowe

    W dniu dzisiejszym tj. 2.02.2006 z powodu błędu systemowego, grupie klientów
    zostały pobrane opłaty za wyciągi okresowe. Najmocniej przepraszając za ten
    fakt, chcielibyśmy zapewnić, iż kwoty te zostaną w całości zwrócone na Państwa
    rachunki najpóźniej do dnia 10.02.2006 bez konieczności kontaktu z bankiem."

    Ale dalej nie ma informacji o wyciągach "ekologicznych".

  • 23. Data: 2006-02-02 15:32:59
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Tomasz Matuszewski napisał(a):

    > Zadzwoniłem, Pani mnie bardzo przepraszała, że to "automat" pobrał. Do
    > 10go pieniądze wrócą na konto. Natomiast tak jak w ulotce z listopada
    > mają być trzy rodzaje wyciągów, w momencie jak się nie zleci żadnej
    > dyspozycji to w dalszym ciągu się będzie otrzymywało taki wyciąg jak
    > dotychczas. Ten płatny to "rozszerzony" o więcej informacji.

    Na stronie nic nie pisze, że taki jak jest obecnie będzie dalej bezpłatny:

    "1. dla wszystkich rachunków prowadzonych dla osób fizycznych:

    * Sporządzenie i wysłanie wyciągu miesięcznego w formie
    elektronicznej - bez opłat
    * Sporządzenie i wysłanie wyciągu miesięcznego pocztą - 5 zł"

    A ten rozszerzony to o jakie informacje?

    Przemek

  • 24. Data: 2006-02-02 18:52:46
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    już oddali, mam zwrot na koncie

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 25. Data: 2006-02-02 19:48:49
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Przemek <c...@p...nospam.pf.pl> wrote:

> [...]
    > elektronicznej - bez opłat
    > * Sporządzenie i wysłanie wyciągu miesięcznego pocztą - 5 zł"
    >
    > A ten rozszerzony to o jakie informacje?

    nie dopytywałem się, bo mi starcza tyle co dostaje ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Lepiej rządzić w piekle, niż być pokojowym w niebie." H. Fielding

  • 26. Data: 2006-02-02 21:24:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Dlaczego nie poinformowano klientów, że nie będzie darmowych wyciągów
    > papierowych?

    Mnie tam bardziej interesuje co zrobią z tymi, co w ogóle nie
    dostawali wyciągów.
    Uszczęśliwią na siłę którąś opcją?
    Swoją drogą - brak opcji do zamówienia 'wyciągów elektronicznych' w
    systemie transakcyjnym, to chyba jakaś kpina.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 27. Data: 2006-02-02 23:03:01
    Od: "JotKa" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Matuszewski" <t...@n...artcom.pl> napisał w wiadomości
    > Mariusz <emerel@...op.pl> wrote:

    > A ktoś wie czy ten wyciąg w pdf to by można generować ze strony i z
    > niej pobierać???

    Wysyłać będą e-mailem jeżeli złożysz taką dyspozycję. Jeżeli nie złożysz
    wyślą "ekologiczny". :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Kauch