  • 11. Data: 2003-09-16 15:47:51
    Temat: Re: [Multibank] Nie życzę nikomu - długie i smutne
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:

    > A może jednak warto wydać jeszcze te 50 zł i powalczyć u arbitra?

    Zbyt mała jest kwota sporu; nie mogę w niej uwzględnić kosztów którymi
    obciążył mnie inny bank.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 12. Data: 2003-09-16 19:08:40
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Zbyt mała jest kwota sporu; nie mogę w niej uwzględnić kosztów którymi
    > obciążył mnie inny bank.

    ..(lub może się okazać że były podstawy żeby MB tak postąpił :)), nie
    rozumiem, jeśli jesteś tak zły na multi to czemu nie posłuchasz
    "spekulacji"?

    _________________
    Pozdrawiam
    Paweł P.
    p...@w...pl

  • 13. Data: 2003-09-16 21:48:13
    Od: "" <o...@p...onet.pl>

    > imho bank = ludzie.
    > moze akurat zle trafiles, nie twierdze ze wszyscy pracownicy multi sa
    > super-cacy-ekstra.
    > ja uzywalem multikonta ja, teraz mam aquariusa i zlego slowa nie moge
    > powiedziec. co prawda nie chca mi dac KK z powodu nie uregulowanego woja
    > (jeszcze studiuje) a ja nie chce karty pod lokate, ale jak powiedzial mi moj
    > opiekun aquariusowy - pracuje nad jakims rozwiazaniem dla mnie :)

    O tez niezla farsa... gosc niby ze statusem VIP (w koncu posiada te ze 100 kPLN)
    a KK mu nie chca dac... buhahahahaha... wspanialy bank... z drzwi zrobilby sie
    wiatrak jak bym wychodzil...

    oN

  • 14. Data: 2003-09-16 22:33:37
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    kPLN)
    > a KK mu nie chca dac... buhahahahaha... wspanialy bank... z drzwi zrobilby

    ROTFL :)
    drzwi się kręcą :) a raport BIK pewnie "kolorowy" :) i pozostaje pytanie
    "jak to", "dlaczego" :))

    _________________
    Pozdrawiam
    Paweł P.
    p...@w...pl

  • 15. Data: 2003-09-17 07:26:47
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Paweł P. wrote:

    > ..(lub może się okazać że były podstawy żeby MB tak postąpił :)), nie
    > rozumiem, jeśli jesteś tak zły na multi to czemu nie posłuchasz
    > "spekulacji"?

    Bank miał prawo obciążyć mnie opłatą za konto i kartę, to nie ulega
    wątpliwości bo podpisałem się na wszystkim uprzednio to czytając. Nie
    wiem natomiast, w jaki sposób mógłbym udowodnić przed arbitrem że
    pracownicy nakładli mi bzdur, co zdecydowało że w ogóle tam poszedłem.
    Poza tym, jak już wspomniałem - kwota sporu nie przekracza 50 PLN i
    szkoda mi nerwów na szarpanie się z nimi.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 16. Data: 2003-09-17 07:28:06
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote in message

    > ROTFL :)
    > drzwi się kręcą :) a raport BIK pewnie "kolorowy" :) i pozostaje pytanie
    > "jak to", "dlaczego" :))

    A gdybys tak przeczytal netykiete i napisal, kogo cytujesz? Bo nie widze
    posta, na ktory odpowiadasz i nie wiem, czy napisal go ktos z KF czy tez
    czytnik mi nie pobral.

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 17. Data: 2003-09-17 07:37:40
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message

    > już mi się odechciało. Pal diabli te kilkadziesiąt złotych; jak za cenną
    > nauczkę to wcale rozsądna cena. Więcej mnie w balona nie zrobią, bo będę
    > omijał szerokim łukiem i każdemu radzę to samo.

    Po pierwsze: czytaj regulaminy. Niestety nie ma innej metody.
    Po rugie: nie rozmawiaj z papuga z Multilinii, a jesli cos tam uslyszysz to
    weryfikuj w najblizszym oddziale albo emailem. Ja nie mialem problemow z
    uzyskaniem emaila/telefonu do konkretnej pani konsultantki na Krolewskiej w
    Warszawie.
    Po trzecie: bank to ludzie, ktorzy ostatnio traktowani sa przez swoich
    szefow (a tym samym w identyczny sposob traktuja swoja prace) jak handlowcy
    majacy do wykonania okreslona sprzedaz. Karta kredytowa czy kredyt to taki
    sam produkt jak kazdy inny, o czym od jakiegos czasu mozna sie przekonac
    sluchajac wypowiedzi bankowcow. Kiedys pojecie "produkt" u nich nie
    wystepowalo. Jesli wiec "produkt" i "sprzedaz", to znaczy ze nie roznia sie
    oni zbytnio od sprzedawcow np. uzywanych samochodow. I tak trzeba do tego
    podchodzic.

    Pozdrawiam,

  • 18. Data: 2003-09-17 08:33:06
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl>

    Ano niestety - też mam z nimi problemy (zwolnienie z cesji polisy przy
    kredycie trwało ponad 3 miesiące, bo regularnie "gubili" pisma słane od
    ubezpieczyciela)
    Poważnie rozważam refinansowanie tego kredytu w innym banku (zwłaszcza że od
    PKOBP dostałem ofertę że zrobią to bez prowizji) i po prostu rezygnację z
    usług BRE, bo jeśli z każdą pierdołą będe musiał się tak z nimi wozić to
    dziękuje...

  • 19. Data: 2003-09-17 08:55:00
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    Użytkownik "Danio" <n...@j...com> napisał w wiadomości
    > A gdybys tak przeczytal netykiete i napisal, kogo cytujesz? Bo nie widze
    > posta, na ktory odpowiadasz i nie wiem, czy napisal go ktos z KF czy tez
    > czytnik mi nie pobral.
    netykiete czytałem, może za dużo wyciąłem tym razem, ale czytnik to musisz
    sobie sam dobrze ustawić, kogo wrzucasz do KF to również twój problem.
    Ale postaram się przykładać więcej uwagi przy odpisywaniu.
    Paweł

  • 20. Data: 2003-09-17 09:40:30
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    > Ale postaram się przykładać więcej uwagi przy odpisywaniu.

    Dzieki,