  • 31. Data: 2009-05-19 20:01:49
    Temat: Re: [Multibank]Rezygnacja z Aquariusa - wrażenia
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Ku*wa wy poważnie z tym wszystkim??

    Ano, szok.

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2009-05-19 20:14:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    news:guv35k$c8v$1@news.onet.pl...

    > Już sprawdziłem. Jutro rezygnuje z karty, a jak dostane takie pytanie to
    > powiem wprost "Nie pani sprawa" :)

    U mnie w KRK kasy przyjmują bez prowizji banknoty 10-złotowe, bo zacinają
    się na nich niektóre wpłatomaty. :)

    Kurczę wiesz, myślę że ta kropelka przeleje czarę. Chyba szukam nowego banku
    podstawowego i raczej to będzie Getin (tylko ten brak wpłatomatów i szalone
    kolejki do pań :>). Bo co mogłoby być jako alternatywa? Eurobank się nadaje?
    ING?

    Może w końcu wypowiem WWJ-ota, bo już raz byłem tego bliski.

  • 33. Data: 2009-05-19 20:23:21
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 22:14:10 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Bo co mogłoby być jako alternatywa? Eurobank się nadaje?

    Eurobank o ile nie potrzebujesz PZ, przelewów zagranicznych, kont
    walutowych, limitu kredytowego w koncie i masz blisko siebie
    oddział/wpłatomat/bankomat. Mi akurat pasuje.

    --
    Kojer

  • 34. Data: 2009-05-19 20:29:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Eurobank o ile nie potrzebujesz PZ, przelewów zagranicznych,

    PZ nie używam, obsługa walutowa w ramach pl i tak zostaje w Getinie.

    > kont walutowych

    Getin + ING w pl.

    > limitu kredytowego w koncie

    Uuuuuu, na pewno potrzebuję. Nie mają tego w ofercie w ogóle? To odpada
    niestety.

  • 35. Data: 2009-05-19 20:32:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > szalone kolejki do pań :>). Bo co mogłoby być jako alternatywa? Eurobank

    A czemu nie Fortis? W wakacje chyba powinna sie skonczyc fuzja z Dominatem,
    wiec beda dysponowac dobra siecia placowek. Sam bede mial prawie pod
    nosem...

    MK

  • 36. Data: 2009-05-19 20:33:10
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 22:29:32 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Uuuuuu, na pewno potrzebuję. Nie mają tego w ofercie w ogóle? To odpada
    > niestety.

    No nie ma, pewnie za jakiś czas dodadzą. Na razie TOiP ma jedną stronę co
    jest dużą zaletą ;).

    --
    Kojer

  • 37. Data: 2009-05-19 20:36:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > banku podstawowego i raczej to będzie Getin (tylko ten brak wpłatomatów
    > i szalone kolejki do pań :>). Bo co mogłoby być jako alternatywa?

    A Alior się nie nadaje ? W oddziałach pustki (tzn, trochę ludzi jest ale
    porusza się to szybko). Wpłaty i wypłaty w kasie bezpłatne. Wystarczy
    mieć 1k PLN na rachunku i debetówka się zwraca (więc de facto opłat
    brak). Innych dziwnych opłat brak.

    Tylko jakieś ograniczenie przelewów jest ale ja takich niespodziewanych
    robie najwyżej kilka w miesiącu, a resztę mogę sobie spokojnie zdefiniować.

    No i system online taki trochę średnio intuicyjny.

    Jakość obsługi raczej taka jak wszędzie. Aczkolwiek pracownik przysłał
    mi na maila to co obiecywał podczas rozmowy i ogólnie nie zauważyłem aby
    było gorzej niż w "prestiżowym" Aquariusie.

    W dodatku jako, że są nowi na rynku to raczej chyba nie będą robili
    dziwnych akcji np takich jak teraz Multi.

    --
    Mithos

  • 38. Data: 2009-05-19 20:38:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > A czemu nie Fortis? W wakacje chyba powinna sie skonczyc fuzja z
    > Dominatem, wiec beda dysponowac dobra siecia placowek. Sam bede mial
    > prawie pod nosem...

    Ponieważ ta fuzja to raczej będzie IMO równanie do Dominetu niż do Fortisa.

    Getin niby oficjalnie połączył się jakiś czas temu z Noble. Będzie jakaś
    fuzja placówek itp? Ktoś coś wie ?

    --
    Mithos

  • 39. Data: 2009-05-19 20:46:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

> [...]
    > porusza się to szybko). Wpłaty i wypłaty w kasie bezpłatne. Wystarczy mieć
    > 1k PLN na rachunku i debetówka się zwraca (więc de facto opłat brak).

    Alior nadaje się świetnie, mają nawet rachunek maklerski spięty z rorem, jak
    w BRE.

    Tylko przeraża mnie ich polityka kredytowa, jak chciałem przenieść karty na
    80k było przerażenie, pytanie co się stanie jak będę chciał przenieść
    wszystkie linie z BRE...:-( Bo płacenie za linie w BRE a trzymanie depozytów
    w Aliorze to średni biznes. Karty w mBanku nawet by mogły tam zostać, z
    Multi bym się tylko ewentualnie wynosił. Oj nie będzie mi łatwo.

  • 40. Data: 2009-05-19 20:52:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:guv5e9$j3n$2@news.onet.pl...

    > Ponieważ ta fuzja to raczej będzie IMO równanie do Dominetu niż do
    > Fortisa.

    Hahaha... juz sobie wyobrazam jak by zareagowali klienci Fortisa.... Mam
    konto u nich od 2006 roku, do tej chwili zadnych znian na niekorzysc
    klienta. Obsluga rewelacyjna. Spokojnie moge polecic pakiet zloty w FB.
    Pierwszy rok bez oplat, do tego wystarczy VG i wszystkie transakcje
    bezgotowkowe w PL bezprowizyjne. Nawet w najmniejszej wiosce na poczcie
    mozesz wyplacic bez prowizji, o ile oczywiscie dysponuja terminalem...

    MK