  • 1. Data: 2003-03-21 16:37:56
    Temat: Multibank WAP + ME45
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Jak w temacie:

    udało się komuś skorzystać z WAP w Multi przez ten telefon (nie ważne
    przez GPRS czy nie)? U mnie po wprowadzeniu loginu i hasła i
    zatwierdzeniu wraca z powrotem do pytania o hasło...

    Tomek

  • 2. Data: 2003-03-22 08:31:52
    Temat: Re: Multibank WAP + ME45
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "Kulka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez GPRS czy nie)? U mnie po wprowadzeniu loginu i hasła i
    > zatwierdzeniu wraca z powrotem do pytania o hasło...

    U mnie tez. Najlepsze jest to, ze kiedys dzialalo, potem pewnego dnia
    przestalo, mimo, ze nie zmienialem zadnych ustawien :-( I zupelnie nie wiem,
    co zrobic, zeby znow zaczelo dzialac :-(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2003-03-24 14:23:42
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik mcp napisał:
> [...]
    > przestalo, mimo, ze nie zmienialem zadnych ustawien :-( I zupelnie nie wiem,
    > co zrobic, zeby znow zaczelo dzialac :-(

    Co ciekawe w mBanku jest to samo, tylko tam można jako domową ustawić
    stronę nie wap.mbank.com.pl tylko wap.info.mbank.com.pl (bodajże) i
    wtedy nie ma tego problemu, co więcej na forum ktoś z mBanku to zalecał
    (podobno winne za to jest przystosowanie strony do obsługi nokii (???) ).

    No cóż, zapytam w banku...

    Tomek

  • 4. Data: 2003-03-25 07:52:51
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

> [...]
    > przez GPRS czy nie)? U mnie po wprowadzeniu loginu i hasła i
    > zatwierdzeniu wraca z powrotem do pytania o hasło...

    Mnie sie udalo, ale...
    Czasami jest to bez zadnego problemu, a czasami po 4-5 minutach czekania na
    polaczenie trace cierpliwosc, niestety ostatnio trzeba wlasnie czekac te
    kilka minut na polaczenie i zazwyczaj daje sobie spokoj. Z tym WAPem to
    troche bez sensu - tak na prawde duuuuzo drozszy od internetu (3 - 4 minuty
    kosztuja tyle co godzina internetu na modemie), i duzo bardziej awaryjny.
    Nokia 5510, oczywiscie bez GPRS.

    Grzegorz

  • 5. Data: 2003-03-25 10:24:11
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 03/24/2003 02:23 PM, Użytkownik Kulka napisał:

> [...]
    > wtedy nie ma tego problemu, co więcej na forum ktoś z mBanku to zalecał
    > (podobno winne za to jest przystosowanie strony do obsługi nokii (???) ).

    Zapytałem...

    Wychodzi na to, że to problem z wszystkimi Siemensami (przynajmniej
    nowszymi). Podobno ma powstać nowa strona logowania (nie wiem, czy dla
    wszystkich czy tylko dla Siemensów) która będzie działać...

    Tomek