  • 1. Data: 2002-10-23 13:32:30
    Temat: [Multibank] Wyciagi z KK
    Od: "soulmate" <p...@p...onet.pl>

    Czy mozna zrezygnowac z drukowanych wyciagow miesiecznych? Kazdy kosztuje 5
    zl. Podnosi to kosz karty o 60 zl na rok.

    soulmate

  • 2. Data: 2002-10-23 13:35:25
    Temat: Re: [Multibank] Wyciagi z KK
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap68e5$8je$1@news.onet.pl, soulmate wrote:
    > Czy mozna zrezygnowac z drukowanych wyciagow miesiecznych? Kazdy
    > kosztuje 5 zl. Podnosi to kosz karty o 60 zl na rok.

    Chyba zle zrozumiales - wyciag miesieczny w 1 egzemplarzu raczej jest
    wliczony w podstawowa cene.

  • 3. Data: 2002-10-23 13:37:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy mozna zrezygnowac z drukowanych wyciagow miesiecznych? Kazdy kosztuje
    5
    > zl. Podnosi to kosz karty o 60 zl na rok.

    heheh - to ja bym sie zapytal - no nie mow, ze sie nie da ??? :) To by byla
    paranoja z lekka

  • 4. Data: 2002-10-23 13:37:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:ap68h7$8rl$1@news.onet.pl...
    > heheh - to ja bym sie zapytal - no nie mow, ze sie nie da ??? :) To by
    byla
    > paranoja z lekka

    Kopia wyciągu kosztuje 5 zł - czyli dodatkowy! :-)

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-10-23 13:42:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap68h7$8rl$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > heheh - to ja bym sie zapytal - no nie mow, ze sie nie da ??? :) To
    > by byla paranoja z lekka

    Amra, chodzi o kopie dodatkowe, ktore mozna sobie zamowic.
    Multibank musialby upasc na glowe, zeby wprowadzic taka oplate za podstawowy
    (dla wielu) element KK przy ogolnie tak konkurencyjnej ofercie.

  • 6. Data: 2002-10-23 13:47:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    podstawowy
    > (dla wielu) element KK przy ogolnie tak konkurencyjnej ofercie.

    Mnie tez sie wydaje, ze dodatkowa. No ale - ich blad, ze rodza sie takie
    pytania :)

  • 7. Data: 2002-10-23 16:48:30
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:ap68ms$l1u$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    A tak przy okazji slychac cos nowego o Multi w Szczecinie? :)

    Pozdrawiam
    Rafal