  • 31. Data: 2008-06-04 09:10:22
    Temat: Re: Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    news:g25j4s$odj$1@news.onet.pl...

    > A widziałeś 200zł w obrocie? Bo ja nie bardzo. A już w bankomacie nigdy.
    > Zawsze daje 100 lub 50.

    Czy my żyjemy w różnych rzeczywistościach? Nie widujesz w obrocie bankotów
    200 zł? Fakt, że nie występuja nagminnie, podobnie jak nie występuua
    nagminnie banknoty 500-eurowe, ale jednak nie są też jakąś rzadkością.
    Co do bankomatów, banknoty 200 zł mogą się znaleźć w niektórych bankomatach
    BZWBK oraz banków spółdzielczych. Nie jestem pewny jak jest w bankomatach
    Nordei, ale chyba tam jednak nigdy nie było. W Euronetach rzeczywiście same
    50 i 100 występują, ale nie uogólniaj tego na ogół bankomatów, bo w innych
    są i grubsze i drobniejsze.

    > ciekawe czy kasy w bankomacie wystarczy....

    Potencjalna pojemność przeciętnego bankomatu to zapewne z pół miliona
    złotych. Pytanie jaka jest praktyka napełniania.

    > No ale w Twoim banku nie masz limitów mówisz, bo to mBank niskie daje....

    A zacytuj gdzie napisałem, że w moim banku nie mam limitów. :-) Też mam,
    tylko że wyższe niż w mBanku. Mam też jednak oddziały, gdzie w razie
    potrzeby moge wypłacić więcej.

    > paranoja, książkowa chyba wręcz :D
    > Skoro forsa jest legalna, to nie ma po co wyciągać.

    Ubawilem się. :-) Pogadajmy jeszcze na ten temat. Czyli uważasz, że tak
    ogólnie rzecz biorąc polskie państwo nie wyciaga łap po nieswoje, tak? Aha i
    jeszcze: kto ustala, która forsa jest legalna, a która nielegalna? Czym to
    się co do zasady różni? :-)

    > No chyba że tak. ja po prostu mam wyłącznie legalną.

    A zatem gratuluję. Tacy obywatele są solą tej ziemi, a nie takie ropiejące
    wrzody na zdrowym ciele państwa jak na przykład ja. :-)

    marekz

  • 32. Data: 2008-06-04 09:12:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> writes:

> [...]
    > Euronetach rzeczywiście same 50 i 100 występują, ale nie uogólniaj
    > tego na ogół bankomatów, bo w innych są i grubsze i drobniejsze.

    Nigdy w zyciu nie widzialem 200 zl wychodzacego z zadnego bankomatu.
    Nie mowie, ze takich nie ma, ale musza byc bardzo rzadkie.

    MJ

  • 33. Data: 2008-06-04 09:14:09
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Twojego. Jak ukradną/sklonują ci kartę to nagle nie stracisz 100 tysięcy.

    Kurczę, znowu ktoś wie lepiej co dla mnie dobre, tzn. bank. I jak ten bank o
    mnie dba... :-) Uważam, że jeżeli istnieje jakiś logiczny argument żeby
    limity były tak niskie, to wiąże się on w jakiś sposób z bezpieczeństwem
    banku a nie klienta.

    > Nie wiem, mi to po prostu zupełnie nie przeszkadza. jak mam wybrać 500zł
    > się mocno zastanawiam, a co dopiero 10kzł.

    No ale zobacz, co by szkodziło, gdyby każdy sobie sam mógł zadecydować jaki
    w danej chwili ma dobowy limit wypłat. mBank ma do tego idealny mechanizm
    ustawiania limitów on-line. To ograniczenie do 5k wydaje mi się absurdalne.

    marekz

  • 34. Data: 2008-06-04 09:22:42
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nigdy w zyciu nie widzialem 200 zl wychodzacego z zadnego bankomatu.
    > Nie mowie, ze takich nie ma, ale musza byc bardzo rzadkie.
    >
    > MJ

    a ja 200 zl w bankomatach nie szukam, interesuja mnie raczej te, z ktorych
    mozna wyplacic 10 zl ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 35. Data: 2008-06-04 09:36:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 czerwiec 2008 11:10
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g25m8m$bcm$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Czy my żyjemy w różnych rzeczywistościach? Nie widujesz w obrocie bankotów
    > 200 zł?

    Widać tak.... 200 to wielka rzadkość. Nie są poręczne ani użyteczne, ani
    sensu wielkiego nie mają.....

> [...]
    > rzeczywiście same 50 i 100 występują, ale nie uogólniaj tego na ogół
    > bankomatów, bo w innych są i grubsze i drobniejsze.

    Możliwe.

    > Potencjalna pojemność przeciętnego bankomatu to zapewne z pół miliona
    > złotych. Pytanie jaka jest praktyka napełniania.

    Chyba marna, bo co chwilę widzę napis, że dupa... :(

> [...]
    > i jeszcze: kto ustala, która forsa jest legalna, a która nielegalna? Czym

    No przecie prowadzisz księgowość.

    > A zatem gratuluję. Tacy obywatele są solą tej ziemi, a nie takie ropiejące
    > wrzody na zdrowym ciele państwa jak na przykład ja. :-)

    Ano :-P
    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 36. Data: 2008-06-04 09:37:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 czerwiec 2008 11:14
    wasz znak: <g25mfo$bub$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > limity były tak niskie, to wiąże się on w jakiś sposób z bezpieczeństwem

    Też. Obustronne bezpieczeństwo. mi się podoba, że jest.

> [...]
    > jaki w danej chwili ma dobowy limit wypłat. mBank ma do tego idealny
    > mechanizm ustawiania limitów on-line. To ograniczenie do 5k wydaje mi się

    No ale wtedy ustawisz sobie za dużo i będziesz płakał. Albo ktoś się włamie
    i przestawi....

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 37. Data: 2008-06-04 10:16:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-06-04, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No ale wtedy ustawisz sobie za dużo i będziesz płakał. Albo ktoś się włamie
    > i przestawi....

    I zatwierdzi kodem z Twojej komórki? :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2008-06-04 11:00:24
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Chyba marna, bo co chwilę widzę napis, że dupa... :(

    Ja notorycznie pustoszyłem bankomat Nordei w Krakowie kilkunastoma
    tysiącami, tam rzeczywiście chyba napełniali niewiele. Ale z Euronetami juz
    nie jest tak prosto. Ani z bankomatami BZWBK. :-)

    marekz

  • 39. Data: 2008-06-04 11:02:10
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > No ale wtedy ustawisz sobie za dużo i będziesz płakał. Albo ktoś się
    > włamie
    > i przestawi....

    No ale to jest ten sam mechanizm jak: "kupmy samochód co nie może jechać
    szybciej niż 100km/h, bo im szybciej tym mniej bezpiecznie". Nie?

    marekz

  • 40. Data: 2008-06-04 15:18:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 czerwiec 2008 12:16
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > [...]
    > I zatwierdzi kodem z Twojej komórki? :>

    Ano... Staram się nie spuszczać telefonu z oczu, ale wiesz jak jest...

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com