  • 1. Data: 2004-11-23 19:25:43
    Temat: Multibank a wpływy minimalne?
    Od: "Kuba" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    juz sie prawie zdecydowałem na założenie konta firmowego w Multibanku.
    Zastanawia mnie tylko wymóg comiesięcznych wpływów w wysokości 2000 złotych. Jak
    to wyglada w praktyce? Nie jestem pewien czy od poczatku (pierwsze kilka
    miesiecy) uda mi sie tyle obrotu zrobić. Co bank robi w sutyacji kiedy pływy są
    mniejsze od 2000?

    Pozdrawiam Kuba

  • 2. Data: 2004-11-23 19:36:10
    Temat: Re: Multibank a wpływy minimalne?
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-23, Kuba <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > miesiecy) uda mi sie tyle obrotu zrobić. Co bank robi w sutyacji kiedy pływy są
    Odpowiedź w CUF'ie będą problemy z uzyskaniem kredytu - przed wnioskiem
    powinieneś mieć 3 miesiące takie wpływy. Powiedział, ze po za tym nic nie zrobią
    Jak to ujął: "Konta nikt nie zamknie przecież" :)

    A jak jest w rzeczywistości - spytaj się Mlinek - może dostaniesz inną wersję
    wydarzeń :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2004-11-23 20:45:28
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    Kuba <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > to wyglada w praktyce? Nie jestem pewien czy od poczatku (pierwsze kilka
    > miesiecy) uda mi sie tyle obrotu zrobić. Co bank robi w sutyacji kiedy

    Bank nie robi wtedy nic.
    Ja mam tam wspólne konto My (nie firmowe), i też jest co najmniej 2000 zł/m-
    c, na poczatku przez pierwsze miesiące wpływy były prawie zerowe i nikt z
    Multibanku nic nie chciał ode mnie.
    Zresztą podobnie chyba jest w innych bankach.

    Darek

  • 4. Data: 2004-11-23 20:46:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 19:36:10 +0000 (UTC), Marcin Jurczuk <m...@t...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Jak to ujął: "Konta nikt nie zamknie przecież" :)
    >
    >A jak jest w rzeczywistości - spytaj się Mlinek - może dostaniesz inną wersję

    Prawdę mówisz, mi też tak powiedzieli. Więc jak się kredytu nie bierze, to nie
    ma to większego znaczenia.

  • 5. Data: 2004-11-23 22:57:32
    Od: "Janek Nowisz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobią
    > Jak to ujął: "Konta nikt nie zamknie przecież" :)

    Marketolenie. Mi się tak zdarzyło. Najpierw telefon z przypomnieniem od
    infolinki. Potem upomnienie płatne złotych 3 PLN zgodnie z TOIP. Oraz
    ostrzeżenie, że za trzecim razem zamkną mi konto.

    Trzeba było widzieć ich minę, gdy następnego dnia ja zamknąłem u nich konto.
    A miałem duuuuuuży debet także w koncie osobistym i na procentach mogliby
    sobie ściągnąć tego miesiąca nie 3 PLN ale 330 PLN (mniej więcej tyle
    płaciłem odsetek zawsze w terminie i co miesiąc). W ciągu 12 godzin
    zorganizowałem kasę spłaciłem debety i wyszedłem wolny. No, prawie, bo
    zamykanie konta odbywało się z nieziemskimi jaickami i trwało 1,5 miesiąca.

    Tak to jest, gdy pryncypialne podejście banków góruje nad zdrową ekonomią.

    Osobiście, przestrzegam. Ale jestem też realistą, są zadowoleni z usług tego
    banku.

    Pozdrawiam

    siemka

  • 6. Data: 2004-11-24 06:49:56
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 23:57:32 +0100,
    osoba podpisana: Janek Nowisz <j...@o...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > A miałem duuuuuuży debet także w koncie osobistym i na procentach mogliby

    Czyli miałeś debet. To "trochę" zmienia obraz sytuacji.
    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 7. Data: 2004-11-24 20:19:34
    Od: Piotrek <m...@N...gazeta.pl>

    Kuba wrote:
> [...]
    > miesiecy) uda mi sie tyle obrotu zrobić. Co bank robi w sutyacji kiedy pływy są

    Witam
    Przenosząc się z Citi założyłem konto Ja, gdzie jest wymóg minimalnych
    wpłat chyba 1000zł miesięcznie (rozliczane kwartalnie czyli trzeba raz
    na kwartał wpłacic 3000 i tez bedzie ok). Miałem tam debet po
    przeniesieniu. Następnie dostałem WWJ, i jest to nowe konto. Konta Ja
    nie zamknąłem (zlikwidowalem oczywiscie debet) i służy mi do
    "porzadkowania" pieniędzy. Od kilku miesięcy nie spełniam warunku wpłat
    i nic się nie dzieje. Jednego miesiąca tylko na wyciągu pojawiła się
    opłata za monit za przypomnienie o wpłacie minimalnej, która zostala
    zwrócona kilka pozycji nizej:) Bank sam zauwazyl pomylke i sam ja
    uregulowal, gdyby nie wyciag nie zorientowalbym sie ze cos bylo nie tak.
    Tak wiec jesli nie masz debetu i pamietasz o wplacie pieniedzy na
    oplate za prowadzenie konta (ja mam stale zlecenie na kwote 3zl) nic ci
    nie zrobia.

    Pozdrawiam
    Piotrek