-
1. Data: 2004-06-11 13:23:48
Temat: Multibank i błąd sesji.
Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com>
Przy pierwszorazowym logowaniu podaję hasło aktywowane wcześniej przez
telefon, po czym system każe mi zmienić je na nowe. Wpisuję co trzeba i
otrzymuję komunikat błędu "Alarm bezpieczeństwa. Nieprawidłowy lub nieważny
klucz sesji. " Multilinka twierdzi, że to ich błąd i żeby spróbować później.
A co Wy na to? Może coś nie tak z ustawieniami przeglądarki?
T.
-
2. Data: 2004-06-11 13:38:51
Temat: Re: Multibank i błąd sesji.
Od: MiKo <m...@n...pl>
Tomasz Nowicki wrote:
> Przy pierwszorazowym logowaniu podaję hasło aktywowane wcześniej przez
> telefon, po czym system każe mi zmienić je na nowe. Wpisuję co trzeba i
> otrzymuję komunikat błędu "Alarm bezpieczeństwa. Nieprawidłowy lub nieważny
> klucz sesji. " Multilinka twierdzi, że to ich błąd i żeby spróbować później.
> A co Wy na to? Może coś nie tak z ustawieniami przeglądarki?
Moim zdaniem to ich blad. Przegladarka trzyma tylko informacje "o
sesji", a nie zawartosc sesji - ta jest trzymana po stronie serwera. Po
podaniu hasla przy pierwszym zalogowaniu ta informacja jest dopisywana
do sesji. Po pierwszej zmianie hasla wszystkie informacje zwiazane z
haslem (jakies sumy kontrolne itp) powinny byc zaktualizowane.
Najwyrazniej nie aktualizuja wszystkich informacji. W takim razie
najlepiej zniszczyc swoja sesje (wylogowujac sie) i rozpoczac nowa
(zalogowujac sie).
To tylko hipoteza, przyczyn moze byc wiecej (np. bledne przekazywanie
linkow miedzy frame'ami w przegladarce, tzn. dla "starego" hasla zamiast
dla "nowego"), ale wydaje mi sie b. prawdopodobne ze to po ich stronie
jest blad.
Miko
-
3. Data: 2004-06-11 13:49:36
Temat: Re: Multibank i błąd sesji.
Od: m...@p...onet.pl
Wpisuję co trzeba i
> otrzymuję komunikat błędu "Alarm bezpieczeństwa>
to nie jest ani błąd przeglądarki ani błąd MultiBanku.
poprostu klikneleś 2 razy w guzik zmień hasło, jak klikniesz tylko raz to
będzie wszystko dobrze działało!
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2004-06-11 14:41:58
Temat: Re: Multibank i błąd sesji.
Od: "Pio" <p...@b...pl>
> Przy pierwszorazowym logowaniu podaję hasło aktywowane wcześniej przez
> telefon, po czym system każe mi zmienić je na nowe. Wpisuję co trzeba i
> otrzymuję komunikat błędu "Alarm bezpieczeństwa. Nieprawidłowy lub nieważny
> klucz sesji. " Multilinka twierdzi, że to ich błąd i żeby spróbować później.
> A co Wy na to? Może coś nie tak z ustawieniami przeglądarki?
>
> T.
>
Ciekawe, mam tam konto i jak na razie 0 problemów. To spróbuj innej
przeglądarki jak chcesz sprawdzić.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl