  • 11. Data: 2006-12-09 21:25:46
    Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rsa127 napisał(a):

    > Teraz używam m.in mBanku, ale wiele nie oczekuję i nie mam niespodzianek.
    > Przynajmniej nie boli mnie, że płacę dużo za konto, a serwis jest
    > beznadziejny.

    Mam do tego banku identyczne podejście i właśnie dlatego jest OK. :-)

    Gdybym miał większe oczekiwania odnośnie ogólnie pojętej jakości
    produktu, to byłoby zdecydowanie gorzej. Szkoda nerwów. ;-)

  • 12. Data: 2006-12-09 22:13:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Mam do tego banku identyczne podejście i właśnie dlatego jest OK. :-)
    >
    > Gdybym miał większe oczekiwania odnośnie ogólnie pojętej jakości
    > produktu, to byłoby zdecydowanie gorzej. Szkoda nerwów. ;-)

    mam glowne konto w Multi i jakos nie przenosze, bo tam mam fundusze i
    IKE chociaz generalnie to samo moglbym miec w mBanku...

    plus jest taki, ze w razie czego moge pojsc do oddzialu i tam probowac
    cos wyjasnic, jak na razie ze 2x mi sie taka potrzeba pojawila i jazda
    byla niesamowita (chodzilo o jakie ubezpieczenie): kolo w placowce
    twierdzil, ze takie rzeczy tylko na Multilinii, a jak zadzwonilem to
    powiedziano mi, ze tylko w placowce, po czym oddalem sluchawke
    pracownikowi oddzialu, aby pogadal sie M_linka...wygladalo, ze tez nie
    moze sie dogadac, komedia jak diabli...

    a wplatomatow sie nie boje, nie mam karty debetowej wiec z takiego cuda
    nie skorzystam ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2006-12-09 22:52:43
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Z tego co poczytałem na grupie to moja przygoda nie jest jedyną a jako,
    że na razie nie wiadomo jak się skończy nie jest jeszcze tak źle ;)
    Moje zdziwienie/oburzenie jest dlatego takie bo miałem kiedyś taką
    przygodę w BPH (też uciekłem w podskokach):
    Jadę rano do pracy a nie mam pieniędzy, podjeżdżam pod bankomat
    karta>pin>ile>tyle no i odebrałem kartę i sobie pojechałem a pieniądze
    zostały. O dziwo się dopiero zorientowałem w pracy jak chciałem wyjść po
    śniadanie czyli za jakieś 2-3h. Zadzwoniłem do banku kazali podjechać.
    Złożyłem na piśmie oświadczenie po czym sprawdzili, że rzeczywiście nie
    odebrałem i na następny dzień pieniądze były na koncie. I tutaj do
    nikogo pretensji mieć nie mogłem raczej ale sprawa załatwiona szybko i
    sprawnie. Teraz w multi osłabłem jak usłyszałem sposób rozwiązania
    sprawy. No i znowu trza migrować, ale nie ma tego złego tak jak radzi
    kilka osób w tym wątku - mbank i zero oczekiwań jak dla mnie bomba!

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 14. Data: 2006-12-09 22:56:04
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:

    > Moje zdziwienie/oburzenie jest dlatego takie bo miałem kiedyś taką
    > przygodę w BPH (też uciekłem w podskokach):

    Uciekłem oczywiście nie z powodu tej przygody tylko dlatego:
    http://tinyurl.com/yld4kt

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 15. Data: 2006-12-10 16:29:15
    Od: "Marian Rusek" <r...@g...com>

    A moze sprobujemy zmusic Multi do zmiany polityki dotyczacej wplat na
    konto? Proponuje protest "obywatelskiego nieposluszenstwa". Zamiast
    wplacac we wplatomacie kwote x wyplacmy najpierw w bankomacie kwote
    5001 - x potem wplacmy 5001 zl w kasie bez prowizji. Nastepnym razem
    tak zrobie, bo wprawdzie wplatomat jeszcze nigdy mnie nie zawiodl, ale
    nie lubie zbednego stresu :)

    Marian

  • 16. Data: 2006-12-10 21:27:29
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Marian Rusek napisał(a):
> [...]
    > 5001 - x potem wplacmy 5001 zl w kasie bez prowizji. Nastepnym razem
    > tak zrobie, bo wprawdzie wplatomat jeszcze nigdy mnie nie zawiodl, ale

    potrzebowalem kiedys wyplacic 1900zl, ale nie mam debetowki do konta
    wiec musialem wyplacic w kasie, kobieta zaczela mi opowiadac o jakis
    chorych prowizjach wiec wyplacilem 6900 zabralem 1900 a reszte
    wplacilem...jej zdziwienie bylo wielkie ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 17. Data: 2006-12-10 21:37:05
    Temat: Re: Multibank i wpĹ&#65533;atomat - przestrzegam!
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Daj sobie spokój z mBankiem i MultiBankiem. Kazdy bank bioracy oplaty za wplate
    gotowki w kasie jest chorym bankiem. Kazde konto powinno byc prowadzone za darmo
    do tego.

    Czemu w USA i w UK mozna miec darmowe konto z darmowymi wplatami i wyplatami z
    bankomatow, a w Polsce niet?? Bo dajemy sie wydymac :)

  • 18. Data: 2006-12-11 12:23:31
    Temat: dajemy sie wydymac :)
    Od: d...@o...pl (Dario)

  • 19. Data: 2006-12-11 13:02:06
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 09 Dec 2006 19:05:47 +0100, w <elettr$4u0$1@news.task.gda.pl>, Bartosz
    'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(-a):

    > Dzwonię na mlinię i inna Pani
    > mi mówi, że trzeba złożyć w takim razie reklamacje i totalnie bezdusznym
    > głosem rzuca od niechcenia, że bank rozpatrzy ją w 10 dni!!!

    10 dni? To jakąś superoptymistyczną (i raczej nieprawdziwą) wersję dostałeś. U
    mnie standardowo wynosiło to 30 dni (tyle ile przewiduje regulamin), a raz
    jakoś od grudnia do marca (czyli ~100 dni :) ).

  • 20. Data: 2006-12-11 13:46:18
    Temat: Re: dajemy sie wydymac :)
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Dario" <d...@o...pl> wrote in message

    > bo nas -Polaków traktują jak ludzi 2 kategorii!!

    No jasne. A my jesteśmy naród wybrany i nalezy nas traktować szczególnie.
    Bo nie ma konkurencji wsród banków i banki dobrze wiedzą, że nie ma dokąd
    iść więc ustalają ceny zgodnie z zapotrzebowaniem rynku.
    I na tym by było koniec filozofii.