  • 1. Data: 2003-07-15 13:44:33
    Temat: Multibank i zmiany
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tadam.
    W końcu jest możliwość drukowania potwierdzeń.
    Będzie można wreszcze zacząć robić przelewy z Multi, zamiast z mbanku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-07-15 19:52:45
    Temat: Re: Multibank i zmiany
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2003 13:44:33 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał(a):

    >Tadam.
    >W końcu jest możliwość drukowania potwierdzeń.
    >Będzie można wreszcze zacząć robić przelewy z Multi, zamiast z mbanku.

    Są też dowolne nazwy przelewów zdefiniowanych,
    kalendarz przy datach.
    Rusza też po woli Centrum Oszczędzania.

    BAH

  • 3. Data: 2003-07-16 07:25:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    BAH <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Są też dowolne nazwy przelewów zdefiniowanych,
    > kalendarz przy datach.
    > Rusza też po woli Centrum Oszczędzania.

    Zauważyłem. Aczkolwiek dla mnie najważniejsza jest właśnie możliwość
    drukowania potwierdzeń.
    To pozwoli mi "odkleić" się od mbanku :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-07-16 09:58:48
    Od: a...@p...onet.pl

    > Zauważyłem. Aczkolwiek dla mnie najważniejsza jest właśnie możliwość
    > drukowania potwierdzeń.
    > To pozwoli mi "odkleić" się od mbanku :)

    Do tego jeszcze karty do rahcunków z mozliwoscia zdefiniowania własnego PIN-u i
    limitów transakcji. I rozliczane w euro. Dużo dobrego się dzieje :-)

  • 5. Data: 2003-07-16 12:01:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Do tego jeszcze karty do rahcunków z mozliwoscia zdefiniowania własnego PIN-u i
    > limitów transakcji. I rozliczane w euro. Dużo dobrego się dzieje :-)

    No tak. Ale na to muszę poczekać, bo:
    1. Classic
    2. Aquarius :(

    --