eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank leci sobie w kulki ...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2003-05-25 19:21:03
    Temat: Multibank leci sobie w kulki ...
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    ... i przysyła mi jakieś śmiecie do domu.

    Kiedyś składałem wniosek o KK w multibanku. Oczywiscie odrzucony, z
    niewyjaśnionych przyczyn. Ale oczywiście zdążyli mi założyc konto i
    podać user_id do tego konta. Pare dni po tym dowiedziałem się, że
    jednak karty nie dostanę. Od razu zadzwoniłem do multibanku z prośbą o
    natychmiastowe zamknięcie konta (mam świadków ;)). Oczywiście pan
    mu-linek przyjął moje zlecenie zamknięcia konta. Potem sprawdzałem
    jeszcze ze 2 razy w necie i widziałem po miesiącu, że konto nadal
    funkcjonuje ...

    Zapomniałem o sprawie, bo mało mnie to obchodziło co oni z tym kontem
    zrobią, a nie miałem czasu za bardzo z nimi gadac ... Jakie było moje
    zdziwienie gdy ostatnio znalazlem w skrzynce pocztowej jakies śmieszne
    reklamówki promocyjne multi, skierowane wyraźnie do klientów banku.
    Troche mnie to wnerwiło bo takowym klientem nie jestem i nie zamierzam
    być. Zadzwoniłem wiec na mu-linie i pytam o co im chodzi i dlaczego
    przesyłają mi spam skoro nie jestem ich klientem. Oczywiście pełna
    konsternacja, potem ściema że pewnie udostępniłem dane firmie (i tu
    nazwa). Oczywiście moja odpowiedź negatywna, bo nigdy nie udzielam
    zgody na przetwarzanie moich danych w celach reklamowych (choć pewnie
    i tak jakieś tam durne firmy mają moje dane). Pani m-linka nie
    wiedziała co począć. No to jej wyjaśniam, że składałem wniosek i karte
    i zaznaczałem, że nie chce przetwarzania danych, a po za tym to
    składałem dyspozycję zamknięcia konta. Pani się troche rozbudziła i
    sprawdziła moje dane w systemie. Oczywiście nadal tam figuruje i
    dodatkowo miałem zaznaczoną opcję przetwarzania danych w celach
    marketingowych (na wniosku zaznaczałem ze nie chce !!!). Pani
    odznaczyła mi tę fajną opcję ;). Ale ja byłem uparty i mówie ze nie
    chce tego konta. Żeby je zlikwidować to muszę podac user_id i hasło
    telefoniczne (cyfry wybrane pewnie). Oczywiście już ich nie pamietam,
    bo konto likwidowałem (pierwszy raz) jakieś pol roku temu :)), tutaj
    znowu konsternacja mu-linki i propozycja, że oddzwonią do mnie, ustalą
    nowy user_id i hasło, a potem będe mógł zlecic zamknięcie konta ...
    LOL. Oczywiście oddzwaniają o losowej porze, niby w ciągu 15 minut,
    ale jak wcześniej to przerabiałem to zdarzało się ze następnego dnia
    ... Niestety nie bardzo miałem czas na takie zabawy, i konto wisi u
    nich nadal ... ciekawe jaką promocję będą mieli następnym razem.

    Ogólnie to widać, że mają tam straszny bałagan i strach tam trzymać
    jakis kash. Chyba, że stosują taktykę im więcej klientów, tym fajniej
    można się chwalić w prasie i na stronie www. A że klient to martwa
    dusza to nic, utrzymanie konta nie kosztuje, a w statystykach pięknie
    wygląda ... bleah ....

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com


  • 2. Data: 2003-05-25 19:40:55
    Temat: Re: Multibank leci sobie w kulki ...
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    O jejku, nie jestem sam. Po rezygnacj z usług PKOSA (w trakcie) także
    otwożyłem konto w multi i chyba nie jest przypadkiem że, zarówno ja jak i
    mój kolega mamy taką jjazdę. Generalnie nie mam wielkich uwag do systemu
    (jak już działa) używam konta tylko w ograniczonym zakresie do nielicznych
    transakcji ale poziom obsługi procedur i przygody które przeżyliśmy z
    kolegoą sprawiły że, między sobą nazywamy ten bank "głupi bank".
    Teraz już wiem, że nie jestem sam.
    A.
    Ps. Kartę kredytową dostałem ale odmówiono mi Classica :-).



    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    news:f152dvgm02gjesipoa4j6d6p5ef7c6njm6@4ax.com...
    > ... i przysyła mi jakieś śmiecie do domu.
    >
    > Kiedyś składałem wniosek o KK w multibanku. Oczywiscie odrzucony, z
    > niewyjaśnionych przyczyn. Ale oczywiście zdążyli mi założyc konto i
    > podać user_id do tego konta. Pare dni po tym dowiedziałem się, że
    > jednak karty nie dostanę. Od razu zadzwoniłem do multibanku z prośbą o
    > natychmiastowe zamknięcie konta (mam świadków ;)). Oczywiście pan
    > mu-linek przyjął moje zlecenie zamknięcia konta. Potem sprawdzałem
    > jeszcze ze 2 razy w necie i widziałem po miesiącu, że konto nadal
    > funkcjonuje ...
    >
    > Zapomniałem o sprawie, bo mało mnie to obchodziło co oni z tym kontem
    > zrobią, a nie miałem czasu za bardzo z nimi gadac ... Jakie było moje
    > zdziwienie gdy ostatnio znalazlem w skrzynce pocztowej jakies śmieszne
    > reklamówki promocyjne multi, skierowane wyraźnie do klientów banku.
    > Troche mnie to wnerwiło bo takowym klientem nie jestem i nie zamierzam
    > być. Zadzwoniłem wiec na mu-linie i pytam o co im chodzi i dlaczego
    > przesyłają mi spam skoro nie jestem ich klientem. Oczywiście pełna
    > konsternacja, potem ściema że pewnie udostępniłem dane firmie (i tu
    > nazwa). Oczywiście moja odpowiedź negatywna, bo nigdy nie udzielam
    > zgody na przetwarzanie moich danych w celach reklamowych (choć pewnie
    > i tak jakieś tam durne firmy mają moje dane). Pani m-linka nie
    > wiedziała co począć. No to jej wyjaśniam, że składałem wniosek i karte
    > i zaznaczałem, że nie chce przetwarzania danych, a po za tym to
    > składałem dyspozycję zamknięcia konta. Pani się troche rozbudziła i
    > sprawdziła moje dane w systemie. Oczywiście nadal tam figuruje i
    > dodatkowo miałem zaznaczoną opcję przetwarzania danych w celach
    > marketingowych (na wniosku zaznaczałem ze nie chce !!!). Pani
    > odznaczyła mi tę fajną opcję ;). Ale ja byłem uparty i mówie ze nie
    > chce tego konta. Żeby je zlikwidować to muszę podac user_id i hasło
    > telefoniczne (cyfry wybrane pewnie). Oczywiście już ich nie pamietam,
    > bo konto likwidowałem (pierwszy raz) jakieś pol roku temu :)), tutaj
    > znowu konsternacja mu-linki i propozycja, że oddzwonią do mnie, ustalą
    > nowy user_id i hasło, a potem będe mógł zlecic zamknięcie konta ...
    > LOL. Oczywiście oddzwaniają o losowej porze, niby w ciągu 15 minut,
    > ale jak wcześniej to przerabiałem to zdarzało się ze następnego dnia
    > ... Niestety nie bardzo miałem czas na takie zabawy, i konto wisi u
    > nich nadal ... ciekawe jaką promocję będą mieli następnym razem.
    >
    > Ogólnie to widać, że mają tam straszny bałagan i strach tam trzymać
    > jakis kash. Chyba, że stosują taktykę im więcej klientów, tym fajniej
    > można się chwalić w prasie i na stronie www. A że klient to martwa
    > dusza to nic, utrzymanie konta nie kosztuje, a w statystykach pięknie
    > wygląda ... bleah ....
    >
    > pzdr,
    > Dentarg
    >
    > --
    > Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    > UIN: 15071179 | GG: 504206
    > Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com



  • 3. Data: 2003-05-25 21:23:28
    Temat: Re: Multibank leci sobie w kulki ...
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>


    "Dentarg" <d...@i...com> wrote in message
    news:f152dvgm02gjesipoa4j6d6p5ef7c6njm6@4ax.com...
    > ... i przysyła mi jakieś śmiecie do domu.
    >

    to teraz bierz prawnika i ciagnij z balaganiarzy ile sie da. z LG dalo sie
    wycisnac kilkadziesiat tysia, BRE tez sie podda w sadzie.


  • 4. Data: 2003-05-26 14:16:31
    Temat: Re: Multibank leci sobie w kulki ...
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 25 May 2003 23:23:28 +0200, "WaSyL"
    <w...@r...clubbing.pl> wrote:

    >
    >"Dentarg" <d...@i...com> wrote in message
    >news:f152dvgm02gjesipoa4j6d6p5ef7c6njm6@4ax.com...
    >> ... i przysyła mi jakieś śmiecie do domu.
    >>
    >
    >to teraz bierz prawnika i ciagnij z balaganiarzy ile sie da. z LG dalo sie
    >wycisnac kilkadziesiat tysia, BRE tez sie podda w sadzie.

    Musiałbym mieć dyspozycje zamkniecia konta na piśmie, a była tylko
    telefonicznie. Najlepiej, żeby była potwierdzona notarialnie. Tak to
    mi powiedzą, że żadnej dyspozycji nie było i co im zrobie ? Kopii
    wniosku o KK też nie mam, bo wypełnia się jeden wniosek i wysyła do
    banku (przez agenta), także nic nie moge im udowodnić, ale upierdliwy
    zawsze moge być ;)). A i moich marnych groszy tam nie zaniose :).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com


  • 5. Data: 2003-05-27 18:06:52
    Temat: Re: Multibank leci sobie w kulki ...
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Przepraszam, ktoś pisał do mnie na priv w tym temacie, ale przez nieuwagę
    wykasowałem maila - proszę o powtórkę.
    Pozdrawiam
    A
    .

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    news:ha84dvstn9ash3qr4jhg56gln1go9nu0gu@4ax.com...
    > On Sun, 25 May 2003 23:23:28 +0200, "WaSyL"
    > <w...@r...clubbing.pl> wrote:
    >
    > >
    > >"Dentarg" <d...@i...com> wrote in message
    > >news:f152dvgm02gjesipoa4j6d6p5ef7c6njm6@4ax.com...
    > >> ... i przysyła mi jakieś śmiecie do domu.
    > >>
    > >
    > >to teraz bierz prawnika i ciagnij z balaganiarzy ile sie da. z LG dalo
    sie
    > >wycisnac kilkadziesiat tysia, BRE tez sie podda w sadzie.
    >
    > Musiałbym mieć dyspozycje zamkniecia konta na piśmie, a była tylko
    > telefonicznie. Najlepiej, żeby była potwierdzona notarialnie. Tak to
    > mi powiedzą, że żadnej dyspozycji nie było i co im zrobie ? Kopii
    > wniosku o KK też nie mam, bo wypełnia się jeden wniosek i wysyła do
    > banku (przez agenta), także nic nie moge im udowodnić, ale upierdliwy
    > zawsze moge być ;)). A i moich marnych groszy tam nie zaniose :).
    >
    > pzdr,
    > Dentarg
    >
    > --
    > Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    > UIN: 15071179 | GG: 504206
    > Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1