  • 1. Data: 2010-09-29 15:48:12
    Temat: [Multibank] mają chyba za dużo kasy
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś wyjąłem ze skrzynki przesyłkę formatu A4. Po otworzeniu ukazał się
    katalog rabatów do kart Multi, na kredowym papierze ...

    Jeśli ktoś z multi to czyta: ja naprawdę wolałbym jakiś money-back w
    rodzaju polbankowego. ALbo możliwość bezprowizyjnego cashbacku w
    sklepach.

    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 2. Data: 2010-09-29 19:41:58
    Temat: Re: [Multibank] mają chyba za dużo kasy
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli ktoś z multi to czyta: ja naprawdę wolałbym jakiś money-back w
    > rodzaju polbankowego. ALbo możliwość bezprowizyjnego cashbacku w

    ale bankowcy z multi chcieli Cię uszczęśliwić na siłę...żeby się nie
    zmarnowało to powinieneś teraz z jakiegoś rabatu skorzystać ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-09-29 22:18:45
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > ale bankowcy z multi chcieli Cię uszczęśliwić na siłę...żeby się nie
    > zmarnowało to powinieneś teraz z jakiegoś rabatu skorzystać ;-)

    Lepiej niech Autor wątku sprawdzi, czy tam nie ma maczkiem gdzieś czegoś w
    rodzaju "w przypadku nie skorzystania do dnia .... z minimum 1 oferty
    rabatowej.... z konta Klienta zostanie pobrana opłata w wysokości.... PLN"

    ;p